معاون شهرداری خرم آباد اعلام کرد:

آماگی شهرداری خرم آباد برای مزین کردین کوچه ها و معابر به نام شهدا/1000 هزار کوچه و خیابان در خرم آباد به نام شهدا نامگذاری شده است

معاون شهرداری خرم آباد گفت: در شهرداری خرم آباد هیچ منافاتی با نامگذاری معابر و کوچه ها به نام شهدا وجود ندارد،
کد خبر: ۸۶۹۸۹۰۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲



به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، محمدخانی امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: در شهرداری خرم آباد هیچ منافاتی با نامگذاری معابر و کوچه ها به نام شهدا وجود ندارد،

وی با بیان ابنکه مقام شهدا بر کسی پوشیده نیست و ما این آرامش و امنیت را مدیون خون شهدا هستیم، افزود:: در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا شهرداری خرم آباد 1000 کوچه و خیابان را به نام شهدا نامگذاری شده است.

معاون شهرداری خرم آباد به برگزاری جشن کاغذ با مشارکت شهرداری و تشکل های مردم نهاد در خرم آباد اشاره کرد و گفت: این مراسم یکی از بهترین جشن هایی بوده که در خرم آباد برگزار شده است.

محمدخانی اضافه کرد: ثمره برگزاری جشن کاغذ این بود که یک روز پس از اجرای این طرح مردم  زباله های کاغذی خود را در کانکس های تفکیک زباله ای که در سطح شهر ایجاد شه اند قرار دادند.

وی با تاکید بر اینکه  افزود: مدیریت مشارکت های مردمی و یا مدیریت تشکل های مردم نهاد در شهرداری خرم آباد در 18 سال گذشته تعطیل بوده است و یا اگر بوده فعالیت آن به مانند الان نبوده است.

معاون شهرداری خرم آباد گفت: با انتصاب مشاور فرهنگی در شهرداری خرم آباد مشارکت تشکل های مردم نهاد و خیرین در امور مربوط به شهرداری با استقبال شهردار افزایشته است و نتایج خوبی تاکنون به دست آورده ایم و تا چند ماه آینده مردم ثمرات این مشارکت را خواهند دید.

محمدخانی با بیان اینکه معتقدم که مدیریت مشارکت های مردمی باید بر عهده شهردار باشد، چون قرار است که تصمیمات کلانی در این حوزه اتخاذ شود، تصریح کرد: وظیفه حوزه خدمات خدمات شهری تنها رفت و روب نیست چرا که تمام پروژه هایی که الان به مایه افتخار شهرداری خرم آباد تبدیل شده اند به نحوی زیر مجموعه این حوزه هستند که ازجمله این پروژه ها می توان به ایجاد 120 هکتار فضای سبز اشاره کرد.

وی تصریح کرد: اگر خرم آباد به عنوان یکی از هفت شهر برتر گرشگری معرفی شده است تمام آیتم های این انتخاب در حوزه خدمات شهری، شهرداری قرار دارند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار