فرمانده سپاه خمین خبرداد

برگزاری همایش طرح مودت سپاه ناحیه خمین

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمین از برگزاری طرح مودت با حضور فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت شهرستان خمین خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۸۹۱۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴

سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، ضمن اشاره به تاکیدات دین اسلام مبنی بر ترویج و تحکیم محبت اظهار داشت: دین مبین اسلام همواره بر ترویج و تحکیم محبت و مودت در بین مسلمین تأکید دارد و فرماندهان بسیج که رسالت تبلیغ و تعظیم شعائرالله را در عرصه فرهنگی جامعه به عهده دارند، همواره نیازمند همراهی و حمایت معنوی خانواده‌های خویش هستند.

وی افزود: نشست سالانه مودت با حضور فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج با هدف بهره‌گیری کامل از فضای معنوی ماه مبارک رمضان، با حضور نیروهای با اخلاص بسیجی شهرستان و خانواده‌هایشان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خمین تصریح کرد: بصیرت افزایی در در تمامی عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی به همکاری و همراهی فرماندهان و خانواده آنان به عنوان قشری کارآزموده و دلسوز نیاز مبرم دارد و برگزاری اینگونه نشست‌ها، اثر بسیار مثبتی بر مودت، همدلی و همسویی برای اقدامات تاثیرگذار در سطح جامعه دارد.

سرهنگ پاسدار براتعلی با اشاره به وظیفه بسیج در عرصه بصیرت افزایی و دشمن‌شناسی گفت: وظیفه مسئولین بسیج این است که در رده‌های بسیج به خصوص در حلقه‌های شجره طیبه صالحین، بسیجیان و عموم مردم را نسبت به این امر آگاه نمایند و نسبت به روشنگری و بصیرت‌افزایی مردم تلاش بیشتری داشته باشند تا در آینده نزدیک شاهد جامعه‌ای پاک و سالم باشیم.

وی افزود: به‌منظور بهره‌مندی بیشتر از معنویت و نورانیت ماه ضیافت الله و قدردانی از اركان بسیار مهم رده‌های مقاومت بسیج كه فرماندهان دلسوز و همچنین ایجاد انسجام وهمدلی بیشتر این همایش برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خمین تصریح کرد: در این برنامه معنوی و فرهنگی علاوه بر آشنایی بیشتر خانواده‌های بسیج از تجربیات مدیریتی، از مباحث مهم روز مطلع می‌شوند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار