خبرهای داغ:
استاندار قم با انتقاد از عدم پیشرفت مناسب پروژه تقاطع عمار یاسر گفت: پروژه عمار یاسر با بی‌برنامگی و اجرای غلط، امروز به دردسری برای شهر تبدیل‌ شده است.
کد خبر: ۸۶۹۸۹۴۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی در ششمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان قم که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به شیوه مطلوبی به بدنه جامعه اسلامی ابلاغ‌ شده است، اظهار داشت: پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی نیازمند برنامه‌سنجی و نیازسنجی است.

وی با تأکید بر اینکه هرچه جلسات جلوتر می‌رود، ابعاد بیشتری از این موضوع روشن می‌شود و سبب نزدیک‌تر شدن ذهن‌ها به یکدیگر می‌شود، خاطرنشان کرد: بدون تغییر باورها تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی امکان‌پذیر نیست و تغییر نگاه مسئولان از مفهوم اقتصاد مقاومتی یکی از ضرورت‌های اصلی جامعه اسلامی است.

استاندار قم با اشاره به اینکه پروژه محمود نژاد با استفاده از ظرفیت‌های مختلف شهری پیشرفت چشمگیری داشته است، تصریح کرد: در مقابل این طرح عمرانی، پروژه عمار یاسر قرار دارد که با بی‌برنامگی و اجرای غلط، امروز به دردسری برای شهر تبدیل‌شده است که باید ازاین‌پس برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان قم نسبت به پروژه‌های و برنامه‌های اجرایی مختلف نگاه بهینه داشته باشیم.

وی اقتصاد مقاومتی را یک مفهوم بلند و رسا دانست و خاطرنشان کرد: باید نگاه فرا سازمانی و ملی به موضوع اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

وی تذکر لسانی برای عملکرد بهینه و درست را یکی از مصادیق امربه‌معروف و نهی از منکر دانست و عنوان کرد: اقشار مختلف باید در راستای ترویج آموزه‌های اقتصاد مقاومتی نگاهی اعتقادی داشته باشند.
ارسال نظرات