فرمانده سپاه ناحیه شازند گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی و بهار قرآن ضیافت افطاری طرح مودت ویژه فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها ی مقاومت بسیج مساجد و محلات شازند برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۹۵۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳

سرهنگ پاسدار رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، از برگزاری همایش بزرگ مودت با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان شازند خبر داد و اظهار داشت: بسیج پرچم‌دار ترویج فرهنگ اسلامی در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

وی افزود: نشست صمیمانه انس و مودت همزمان با ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی و بهار قرآن ضیافت افطاری ویژه فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات و کانون‌های تخصصی و اقشار باشیم که در ناحیه شازند امشب میزبان خانواده‌های بسیجیان هستیم.

سرهنگ پاسدار رسولی تصریح کرد: ایجاد انس و الفت میان فرماندهان و خانواده‌های بسیج برای اجرای هرچه بهتر ماموریت‌های بسیج است که در حقیقت حفظ ارزش‌ها و ارمان‌های انقلاب اسلامی از مهم‌ترین ماموریت‌های بسیج محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شازند تصریح کرد: تقویت روحیه شادابی و نشاط در خدمتگذاری به خانواده بسیج را دنبال می‌کنیم همچنین ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی در بین خانواده‌ها را تقویت خواهیم کرد، مأموریت‏های بسیج با کمک و حضور فرماندهان پایگاه‏ها اجرایی می ‏شود و قطعاً خانواده‏های آنان در این راه نقش بی ‏بدیلی در موفقیت‏های بسیج دارند.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای را برای فرزندان و همسران در این نشست از جمله مسابقات مختلف فرهنگی با موضوع نماز، قرآن، روزه‌داری و سبک زندگی امام حسن(ع)، غرفه کودکان با اهداء جوایز متنوع در قالب‌های مختلف از برنامه‌های جانبی این نشست صمیمی است.

سرهنگ پاسدار رسولی تصریح کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی با محوریت ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی خواهد بود، فرماندهان برتر پایگاه‌های مقاومت بسیج در حلقات صالحین نیز در این همایش مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات