مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا گفت: بهترین روش برای تقویت اندیشه اعتقادی بسیج به منظور مقابله با حملات و شبهات فکری برپایی حلقه های شجره طیبه صالحین است که باید روز به روز به سمت تعالی پیش برود.
کد خبر: ۸۶۹۸۹۶۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام رحمان شعبانی در کارگاه آموزشی راویان فرهنگی که در محل سپاه ناحیه آستارا برگزار شد اظهار کرد: این کارگاه های آموزشی در توانمند ساختن نیروهای بسیجی نقش ویژه ای دارد.

وی با اشاره به اینکه توجه به مسائل اخلاقی، رفتاری و علمی توان نیروهای بسیجی را بالا می برد، افزود: داشتن روحیه انقلابی، بصیرت، هوشیاری و ولایتمداری از شاخصه‏ های نیروهای بسیجی است و این شاخصه جز با تقوای الهی به‌ دست نمی‏ آید.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارابا تاکید بر ضرورت ترویج بیشتر تفکر بسیجی در همه لایه های جامعه، ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی، گفت: نهادینه شدن تفکر بسیجی و روحیه جهادی، همان تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب است که امروز بسیج در راستای عمل به منویات فرماندهی کل قوا علاوه بر تقویت بعد معنوی خود، به بعد نظامی و آمادگی رزمی نیروها نیز توجه ویژه دارد.

حجت الاسلام شعبانی در ادامه بسیج را بازوی توانمند انقلاب اسلامی در مقابل نفوذ دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: بسیج به‌ عنوان نیروی انقلابی در خط ولایت و رهبری برای خدمت و پیشبرد اهداف انقلاب در هر شرایطی آمادگی و هوشیاری لازم را نشان داده است.

وی تشکیل حلقه های صالحین در سطح مساجد را از برنامه های مهم ترتبیتی و اخلاقی بسیج خواند و گفت: بهترین روش برای تقویت اندیشه اعتقادی بسیج به منظور مقابله با حملات و شبهات فکری برپایی حلقه های شجره طیبه صالحین است که باید روز به روز به سمت تعالی پیش برود.

به گزارش بسیج؛ در این کارگاه آموزشی به تعدادی از بسیجیان پایگاه های مقاومت در شهرستان آستارا جوایزی اهدا شد.

ارسال نظرات