معاون فرماندار شهرستان رشتخوارتاکیدداشت: ارزش‌گذاری و برنامه‌ریزی برای پرکردن ساعات فراغت جوانان و نوجوانان جامعه در دنیای ماشینی امروز ضروری است.
کد خبر: ۸۶۹۸۹۶۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمد صاحبی امروز در جلسه ستاد اوقات فراغت شهرستان برنامه ریزی دقیق و جامع را برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان از مهمترین شیوه های مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی دانست و اظهار داشت: ارزش گذاری و برنامه ریزی برای پرکردن ساعات فراغت جوانان و نوجوانان جامعه در دنیای ماشینی امروز ضروری است.

وی همچنین ضمن تأکید بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری و رویکردهای دولت تدبیر و امید مبنی بر استفاده از پتانسیل های کشور در راستای تحقق اهداف عالیه نظام و دولت و رفع مشکلات جوانان اظهار داشت: با توجه به تلاش دشمنان در تهاجم فرهنگی سازمان یافته علیه جوانان می بایست با برنامه‌ریزی مناسب از تمامی توانمندی‌ها، پتانسیل ها، امکانات و فضاهای فرهنگی و ورزشی در جهت بهینه‌سازی اوقات فراغت و مقابله با تهاجم فرهنگی استفاده کنیم.

معاون فرماندار شهرستان رشتخوار غنی سازی اوقات فراغت را منوط به زمان تعطیلات ندانسته بلکه تدوین برنامه اوقات فراغت را در راستای پرورش روحی، فکری، معنوی و جسمی جوانان و حتی بزرگسالان ضروری دانست.

وی ایام تابستان و کلاس های طرح غنی سازی اوقات فراغت را بهترین فرصت برای آموزش جوانان در حوزه های مهارتی، فرهنگی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: غنی سازی اوقات فراغت بستر شکوفایی جامعه را فراهم می کند و از اهمیت خاصی برخوردار است و در تدوین برنامه های مربوط به غنی سازی اوقات فراغت بایستی بر مواردی از جمله هدفدار بودن، متنوع بودن، داشتن جذابیت، توزیع عادلانه امکانات بین دختران و پسران و … توجه نموده و با  مد نظر قرار دادن شعار امسال نسبت به سالهای گذشته در جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان تلاش کرد.

صاحبی توجه به روستاها در برنامه ریزی های ستاد اوقات فراغت را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان ساخت: رشد خلاقیت ها، استعدادها و توانمندی های نسل جوان در مناطق روستایی و محروم نیازمند توجه بیشتر و بهره گیری از همه امکانات و ظرفیت ها است.
وی همچنین بر اولویت قراردادن برنامه ها و فعالیت های قرآنی در برگزاری کلاس های غنی سازی اوقات فراغت تاکید کرد و افزود: برای اجرای هر چه بهتر این امر، شرکت کنندگان باید از حضور استادان و مربیان متعهد و مجرب بهره مند شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها