تکرار/ سردار نقدی:

وجه تمایز ورزش در نظام اسلامی با سایر نظام ها در تقویت جسم و روح است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:تقویت بدنی طبق سنت الهی رو به افول می رود و چیزی نیست که بتواند قله کمال انسانی باشد و آن چیزی که تا آخرین لحظه عمر و در اوج کهن سالی هم مسیر کمالش آزاد است، روح،کرامت و جوهر وجود انسان است و تقویت تن و جسم توام با تقویت جوهر وجود و روح، وجه تمایز ورزش در نظام اسلامی با سایر نظام ها در دنیاست.
کد خبر: ۸۶۹۸۹۸۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار نقدی در شانزدهین همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، گفت: برای بنده باعث افتخار است که در چنین مراسمی حضور دارم و قطعا برگزاری این همایش ها باعث تشویق بیش از پیش ورزشکاران ایران برای خودداری از رویارویی با ورزشکاران غاصب صهیونیسیتی در محافل بین المللی ورزشی می شود و ما می خواهیم که اقدام این ورزشکاران جوانمرد را ارج نهیم.

وی ادامه داد:خدای متعال انسان را برای کمال آفریده است و همه انسان ها قاعدتا می بایست این مسیر را قدر بدانند و راه را به سوی قله های ترقی طی کنند و هر روزی بهتر از روز گذشته باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: همه ما می دانیم که در پرورش جسم نمی توان هرروز بهتر از روز گذشته عمل کرد چرا که تقویت بدنی طبق سنت الهی رو به افول می رود و چیزی نیست که بتواند قله کمال انسانی باشد و آن چیزی که تا آخرین لحظه عمر و در اوج کهن سالی هم مسیر کمالش آزاد است، روح،کرامت و جوهر وجود انسان است و تقویت تن و جسم توام با تقویت جوهر وجود و روح وجه تمایز ورزش در نظام اسلامی با سایر نظام ها در دنیاست.

سردار نقدی اضافه کرد: آن چیزی که هم مسیر کمالش آزاد است و هم جریان دارد روح و کرامت انسان است و نیاز است که در کنار تقویت جسم، به تقویت جوهر وجود هم پرداخته شود و باید این رویه نه تنها در ورزشکاران، بلکه در عرصه های مختلف سیاسی،اجتماعی و فرهنگی نیز لحاظ شود و علی الخصوص سیاستمداران ما در مقابله زورگویی مستکبران تن به چهره به چهره شدن و دست دادن به این جنایتکاران ندهند.

وی تاکید کرد: سیاستمداران ما باید از ورزشکاران جوانمرد که از رویارویی با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی در محافل بین المللی ورزشی خودداری کردند، درس بگیرند و همین درس هاست که جهان را متوجه انقلاب اسلامی و آزادی خواه ایران کرده است.

سردار نقدی ادامه داد: آن چیزی که انقلاب را به حرکت در آورده است همین حرکت های ارزشی و ضد استکباری است که دل ها را در جهان جذب کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضفعین با اشاره به انتقال ارزش های انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای ایران گفت: امروز  در عراق شاهد هستیم که رزمندگانش در جنگ با داعش و ظلم، عکس مقام معظم رهبری را بالای سرگرفته و عکس سردار سلیمانی را روی سینه گرفته اند و این موضوع ثمره انتقال پیام آزادیخواهی انقلاب اسلامی است و همه عالم این پیام را درک کرده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:عدالت یک طلب فطری در روی زمین است و همه آن را درک می کنند و باید این راه را ادامه داد و تداوم این مسیر پیروزی های زیادی را رقم زده و موجب خار و خفیف شدن استکبار جهانی شده است و غده سرطانی جهان هم دانسته که ملت فلسطین قهرمان نهایی است و تا نابودی رژیم جعلی صهیونیست دست از مقاومت بر نمی دارند.


ارسال نظرات