خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان گنبدکاووس؛

وظیفه حکومت برخورد قاطع و صریح در مورد مفاسدی چون بدحجابی و روزه خواری

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در دفترامام جمعه گنبد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۹۰۳۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ، امام جمعه شهرستان گنبدکاووس در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در دفتر امام جمعه گفت : از انجائیکه حکومت ما حکومت  اسلامی است باید به صورت قاطع با مفاسد برخورد نمود.

حجت الاسلام محمد حسن سبحانی افزود : وظیفه حکومت، دولت ، مجلس ، قوه قضائیه و مجریه برخورد قاطع و صریح در مورد مفاسد چون بدحجابی و روزه خواری و از این موارد است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد : اگر در هر اداره ای، کارکنان درست یه وظیفه شرعی خود عمل کنند و زنان مسلمان کارمند پوشش و ظاهر مناسب داشته باشند ناخودآگاه جامعه درست خواهد شد.

وی تصریح کرد : اگر در مورد مسائل دینی و شرعی عقب نشینی نمائیم، افراد مختلف جری شده و در کارهای خلاف دین خود پیشروی خواهند کرد.

وی اضافه کرد : خداوند در مورد احکام دین با هیچ کس تعارف ندارد و ما باید برای کار و انجام رضای خداوند ترس و آبرو را کنار بگزاریم و منکرات جامعه را گوشزد نمائیم.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت : در سال 94 و ابتدای سال 95 اقدامات و جلساتی برگزار شده است که به جز یک مورد اجرایی ، اقدامات اجرایی دیگر صورت نگرفته است.

علی لشکر بلوکی افزود : امروز در کنار معرفی مدیران معاونت ها ، یک برنامه تخصصی اجرایی نیز باید توسط این معاونتها معرفی شود.

وی ادامه داد : اگر به نتیجه مطلوب نرسیدیم و عقب ماندگی احساس می شود به دلیل کوتاهی خودمان است و هر یک از اعضا در این عقب ماندگی سهیم هستند.

لشکر بلوکی تصریح کرد : از هفته آینده، چهارشنبه هر هفته بازدید میدانی از دستگاههای اداری خواهیم داشت و آنها را ارزیابی خواهیم کرد. همچنین همایش 15 هزار نفری نیز در اواخر تیر ماه برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت : در سه معاونت، مدیران مشخص شده اند تا بتوانیم فعالیت های خود را گسترش دهیم.


وی اضافه کرد : از ابتدای سال 94 تاکنون برنامه هایی تنظیم نمودیم و 10 بازدید میدانی از دستگاههای اجرایی در 4 موضوع : امر به معروف ، حجاب و عفاف ، حقوق شهروندی ، نماز داشتیم. ولی اقدام عملی خاصی  انجام نشده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت : از 20 روز قبل از ماه مبارک رمضان گشت های اخلاقی در سطح شهرستان و در نقطه نقطه شهر مستقر شدند و به تذکر لسانی پرداختند.

محمد علی عسگری افزود : به نظر بنده باید کار عملی صورت گیرد تا جامعه تغییر یابد و پیشنهادم این است که چند روز خواهران محجبه بسیج در سطح شهر حرکت و پیاده روی نمایند که این امر تاثیر بسیار بسزایی در رعایت حجاب در دیگر خواهران نیز خواهد شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار