نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در لرستان بالاترین عبادت است.
کد خبر: ۸۶۹۹۰۵۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت الله میرعمادی در محفل انس با قرآن و ضیافت افطار که توسط اداره کار تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان برگزار شد، گفت: امروز کارگشایی و اینکه اگر قدمی براداریم که موجب شاغل شدن جوانی شود این بزرگترین عبادت است و با این حال ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در لرستان نیز بالاترین عبادت است.

وی با بیان اینکه اگر دل مسلمانی را شاد کنیم و اگر خانواده ای را از مشکلاتی نجات دهیم بالاترین عبادت را انجام داده ایم، افزود: همدلی و به فکر هم بودن مورد تاکید اسلام است والبته خیرخواهی و دلسوزی نیز از خصوصیات پیامبر اکرم (ص) بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: فلسفه احکام اسلام مسائل معنویت، اخلاق و رشد انسان است و در واقع تمام احکام و دستورات اسلام برای این است که مردم به فکر هم باشند و از کار هم گره گشایی کنند و مشکلاتی از مشکلات جامعه را برطرف کنند.

میرعمادی با بیان اینکه اگر کسی مشکلی از مشکلات جامعه اسلامی را برطرف کند بالاترین عبادت را انجام داده است، تصریح کرد: سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تمام وقت و حرکتشان بر کارگشایی امور مردم بوده است.

وی اظهار کرد: مرحوم کلینی در کتاب کافی بابی به نام برآورده کردن حاجت برادران دینی و بابی نیز برای صواب گره گشایی از مشکلات جامعه دارد و با این حال ضرورت دارد که ما امروز به این سمت حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امروز وظیفه ما این است که حلال مشکلات مردم باشیم و با توجه به وجود جوانان بیکار در هر خانه ای اشتغالی برای خانواده ها ایجاد کنیم، گفت: الان رسیدگی به معلولان و رسیدگی به از کارافتاده ها که یار و یاوری جز خدای متعال ندارند صدقه جاریه است.

میرعمادی اضافه کرد: رضایت خدا در رسیدگی به معلولان و کارافتادگان جامعه است و با این حال باید این امور را با جدیت تمام دنبال کنیم.


ارسال نظرات