خیرین و مردم نیکوکار در طول سال می توانند با مراجعه به دادگستری و زندان خلخال، خارج از برنامه جشن گلریزان، با آزادسازی مددجویان جرائم غیر عمد در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.
کد خبر: ۸۶۹۹۰۷۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، علی رمضانپور درجشن گلریزان که با همت یاوران ستاد دیه جهت جمع آوری مشارکت های مردمی و آزادسازی محکومین جرائم غیر عمد در سینما فرهنگ این شهر برگزار شد اظهار داشت: مشارکت مردم در جشن گلریزان و آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد به فرهنگ تبدیل شده است و هرساله با برگزاری این مراسم، تعدادی از مددجویان از زندان آزاد می شوند.

وی تصریح کرد: خیرین و مردم نیکوکار در طول سال می توانند با مراجعه به دادگستری و زندان خلخال، خارج از برنامه جشن گلریزان، با آزادسازی مددجویان جرائم غیر عمد در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

رئیس دادگستری خلخال افزود: راه اندازی و تاسیس دبیرخانه دایمی در ستاد دیه خلخال کار پسندیده ایی است و این دبیرخانه در طول سال ضمن جذب کمک های مردمی، می تواند در شناسایی خیرین نیز نقش مهمی را ایفا کند.

عضو یاوران ستاد دیه خلخال بیان داشت: شناسایی محکومین در سالهای گذشته کم رنگ بود و به همین سبب، ایجاد کمیته فرعی در این دبیرخانه که با فعالیت مستمر خود در طول سال و شناسایی محکومین مستحق، می تواند ضمن جذب بیشتر کمک های مردمی، در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشد.

رئیس دادگستری خلخال ادامه داد: تاسیس دبیرخانه دایمی ستاد دیه خلخال جهت هماهنگی و برنامه ریزی با اعضای ستاد یاوران دیه و فعالیت مستمر در طول سال، با جذب خیرین و کمکهای انسان دوستانه می تواند گام های مثبتی به جهت آزادسازی محکومین جرائم غیر عمد بردارد.

رمضانپور تصریح کرد: از آنجائیکه محل دفتر دبیرخانه با تجهیزات اداری به صورت رایگان توسط خیرخلخالی رمضان جمشیدپور، در اختیار ستاد دیه این شهرستان قرار می گیرد و با راه اندازی این دفتر ضمن فعال سازی، نسبت به شناسایی نیکوکاران در طول سال، امیدواریم شاهد کاهش آمار زندانیان جرائم غیر عمد در زندان این شهرستان باشیم.

عضو شورای تامین شهرستان خلخال اظهار کرد: برپایی جشن گلریزان و اهدای کمکهای مردمی در سالجاری، بیش از 254 میلیون ریال بود که با هدف آزادسازی محکومین جرائم غیر عمد توسط خیرین و افراد نیکوکار شهرستان خلخال جمع آوری شد.

خبرنگار: جهانگیر نیکخواه

ارسال نظرات