خبرهای داغ:
معاون شهردار شیراز مطرح کرد

اجرای ویژه‌برنامه‌های هفته قوه قضائیه و روز قدس توسط شهرداری شیراز

همتی گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی از جمله فعالیت‌های در دست اجرای شهرداری شیراز به مناسبت هفته قوه قضائیه و روز قدس است.
کد خبر: ۸۶۹۹۰۹۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

احمد همتی بوشهری  در نشست ستاد بزرگداشت هفتم تیرماه و روز جهانی قدس در سخنانی اظهار داشت: روحیه استکبارستیزی که لازمه انقلاب اسلامی ایران است همواره از سوی شهید آیت‌الله بهشتی مورد توجه قرار داشت و باید آئین برگزاری هفتم تیر سالروز شهادت این اسوه و الگو هرچه باشکوه‌تر در استان فارس به‌ویژه شهر شیراز برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: پخش تیزر از تلویزیون شهری و افشای جنایات آمریکا و نصب برنوشته، برپایی نمایشگاه عکس و دیگر برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی از جمله فعالیت‌های در دست اجرای شهرداری شیراز به مناسبت سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و هفته قوه قضائیه است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار شیراز در مورد روز جهانی قدس نیز اظهار داشت: برای باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی روز جهانی قدس باید از حالت تبلیغات محیطی و فضای شهری خارج شویم و به‌صورت سمعی و بصری همراه با به تصویر کشیدن عمق این حرکت ملی اقدام کنیم.

همتی بوشهری بیان داشت: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی ویژه کودکان در قالب نقاشی از جنایت آمریکای جهان‌خوار و نمایشگاه عکس، خط و کار گرافیکی از سوی هنرمندان از دیگر برنامه‌های در دست اجرای شهرداری شیراز است.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی استان فارس نیز در این نشست اظهار داشت: همزمان با هفتم تیرماه و 21 رمضان سالروز شهادت امیر مؤمنان علی (ع) هفت کامیون پرچم‌های سیاه که از سوی شورای هیأت‌های مذهبی تدارک دیده‌شده در سطح شهر نصب می‌‌شود.

مظفر مختاری خاطرنشان کرد: دسته‌های عزاداری از ساعت 17:30 از شاهزاده قاسم و میدان شهدا به طرف حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) به حرکت درمی‌آید و به سوگ نخستین امام شیعیان جهان می‌نشینند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار