معاون روابط عمومی ناحیه مقاومت استان قم در بازدید از حوزه 6 حضرت فاطمه(س) از صدور کارت شناسایی موقت برای خبرنگاران فعال افتخاری بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۹۱۰۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: علی تقوایی فرمانده ناحیه مقاومت قم روز دوشنبه در بازدید از حوزه 6 خواهران حضرت فاطمه(س) با بیان آنکه یکی از مسئولیت های روابط عمومی ها انعکاس برنامه ها و ماموریت های بسیج می باشد، خواستار توجه بیشتر فرماندهان حوزه ها به این بخش شد.

وی همچنین افزود: در این راستا صدور کارت موقت شناسایی خبرنگاران افتخاری بسیج که نسبت به ارسال اخبار اهتمام ویژه ای دارند، در دستور کار قرار گرفته است و در وهله بعد، کارت دائمی صادر خواهد شد.

حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) نیز با اشاره به اهمیت رسانه گفت: در هر مجموعه ای که روابط عمومی فعالیت های صورت گرفته را بیشتر پوشش داده و اطلاع رسانی لازم را داشته است، در شناساندن آن مجموعه به مردم و اقشار مختلف بسیار تاثیر گذار بوده است.

سید محمد حسن یزدی نژاد مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت روابط عمومی بسیج استان و سید حسن حسینی نوده مسئول روابط عمومی ناحیه امام حسین(ع) نیز در این دیدار، موضوعاتی همچون رویکرد هر بسیجی یک خبرنگار، دوره های آموزشی تخصصی، تجهیزات و امکانات و تاثیر بازدیدهای دوره های مسئولان سپاه از حوزه ها را مطرح نمودند.

در ابتدای این دیدار، مدیر عقیدتی و نظارت و حسنی سعدی مسئول روابط عمومی حوزه 6 گزارشی از فعالیت های روابط عمومی درسال جدید ارائه کردند.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات