خبرهای داغ:
معاون هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس از همکاری انجمن نمایش استان با بیناد حفظ آثار برای برپایی نخستین نشست تخصصی تئاتر دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۹۱۰۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶

مهدی انصاری از همکاری انجمن نمایش استان با بنیاد حفظ آثار برای برپایی نخستین نشست تخصصی تئاتر دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: این برنامه دو تیرماه با حضور مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید، حوزه هنری، بسیج هنرمندان و هنرمندان تئاتر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هنرمندان و نخبگان نمایش‌نامه‌نویسی استان در این نشست حضور دارند، گفت: علاقه‌مندان و هنرمندان عرصه نمایش‌نامه نویسی می‌توانند آثار خود را با موضوع دفاع مقدس به بنیاد حفظ آثار ارسال کنند که این آثار پس از بررسی در کارگروه تخصصی در قالب کتاب چاپ می‌شود.

معاون هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس افزود: 5 تا 10 اثر از مجموع آثار ارسالی برای چاپ در کتاب انتخاب می‌شوند و زمان ارسال آثار نیز پس از برگزاری نشست اعلام می‌شود.

انصاری خاطرنشان کرد: در سال گذشته حمایت بنیاد در حوزه فیلم‌سازی به ویژه فیلم‌های مستند بوده که در مجموع 21 مستند با اعتبار 500 میلیون ریال حمایت و ساخته شدند.

وی تصریح کرد: 18 مستند درباره خانواده‌های سه شهیدی استان فارس، مستند شکارچی تانک، مستند شهدای گمنام و مستند برادران غیور مستندهایی هستند که در سال گذشته ساخته شده و مستند خانواده‌های سه شهیدی استان علاوه بر شبکه فارس از شبکه‌های افق، قرآن و سه سیما نیز پخش شد.

معاون هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: امسال علاوه بر هنر تئاتر و نمایش‌نامه نویسی دیگر هنرها نیز مورد حمایت قرار می‌گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها