خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اردستان در نشست فرماندهان حوزه و پایگاه این شهرستان گفت: الآن گروههای تروریستی در عراق و سوریه که نام اسلام را برخود گذاشته اند می خواهند به جوانان اروپا این را القاء نمایند که اسلام یعنی جنگ و کشتار و اختلاف و تفرقه و بدینوسیله چهره اسلام ناب محمدی (ص) را مخدوش کنند.
کد خبر: ۸۶۹۹۱۳۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان در نشست فرماندهان حوزه ها و پایگاهها و کانونهای محلات قشری ناحیه مقاومت بسیج اردستان در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: شما بازوان پرتوان بسیج و یاوران مقام معظم رهبری می باشید که برای امام زمان (عج) بسیار ارزشمند است.

سرهنگ پاسدار حسن فخرل افزود: برای دفاع از اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی همیشه آماده باشید و ما متاسفیم که بعضی حکومتها و گروهها نام اسلام را برخود گذاشته آبروی پیامبر(ص) و اسلام را می برند.

وی گفت: الان گروههای تروریستی در عراق و سوریه که نام اسلام را برخود گذاشته اند می خواهند به جوانان اروپا این را القاء نمایند که اسلام یعنی جنگ و کشتار و اختلاف و تفرقه و بدینوسیله چهره اسلام ناب محمدی (ص) را مخدوش کنند.

در این جلسه نیز کارشناس مسائل فضای مجازی گفت: طبق آمار وزیر ارتباطات ۵/۲۷میلیون تلفن همراه در ایران وجود دارد که آمار غیر رسمی حدود ۳۰ میلیون می باشد و اعتیاد به تلفن همراه و استفاده از فضای مجازی بیشتر از اعتیاد به مواد مخدر است.

گیاه چی با بیان اینکه وجود سقط جنین-سکته های مغزی و خودکشی در جامعه ارتباط با فضای مجازی دارد خاطر نشان کرد:مقام معظم رهبری فرمودند فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد که باید در راه صحیح از آن استفاده کرد.

وی افزود: این فضا مثل رودخانه شتابان است که هر لحظه به شتاب آن افزوده می شودلذا باید با تدبیر و برنامه آنرا هدایت و در جهت صحیح مورد استفاده قرار داد در غیر این صورت یک تهدید خواهد بود لذا خانواده ها باید مواظب استفاده فرزندان از این فضا باشند .


ارسال نظرات
پر بیننده ها