حداقل سه ماه حقوق کارگران به طور کامل پرداخت نشده است و در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارند. تقریبا 1000 خانوار کارگران کارخانه قند ورامین در وضغعیت نابسامان ناشی از تعطیلی قرار دارند.
کد خبر: ۸۶۹۹۳۱۶
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

حسن کلری مسوول بسیج کارگری کارخانه قند ورامین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: در آذر ماه سال 94، کارخانه قند ورامین همراه با تولید شکر دولتی راه اندازی شد اما در اسفند 94 کارخانه به طور کامل تعطیل شد و از دلایل عمده تعطیلی، اتمام مواد اولیه بوده است .

وی با بیان اینکه 205 کارگر قراردادی در وضعیت بلاتکلیفی به سر می برند افزود: حداقل سه ماه حقوق کارگران به طور کامل پرداخت نشده است و در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارند تقریبا 1000 خانوار کارگران کارخانه قند ورامین در وضعیت نابسامان ناشی از تعطیلی قرار دارند.

وی در خاتمه افزود: در کارخانه قند ورامین باز است ولی این باز بودن دلیل بر فعالیت کارخانه نیست هیچ فعالیت تولیدی در کارخانه وجود ندارد و کارخانه تعطیل است، وضعیت بیمه و بازنشستگی و حقوق کارگران بلاتکلیف است و تا پایان فروش 30 درصد شکر که در انبارها باقی مانده است کارخانه قند ورامین هم قفل خواهد شد.

ارسال نظرات