خبرهای داغ:
فرمانده انتظامي استان اصفهان از اجراي يك طرح عملياتي ويژه براي متلاشي كردن كانون هاي جرم و مقابله با ورود و تجمع مجرمان غير بومي خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۹۳۵۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار عبدالرضا آقاخاني گفت: به حمد اله در اجراي طرح امنيت اجتماعي و اخلاقي كه از اول خرداد ماه آغاز كرديم موفقيت هاي خوبي را تا به امروز به دست آورديم كه نكته قابل توجه نيز همكاري خوب مردم در اين ماموريت خاص با نيروهاي انتظامي بود به طوري كه به تمام اهداف از پيش تعيين شده دست پيدا كرديم و شاهد رضايتمندي خوب مردم از اجراي اين طرح هستيم.

وي افزود: يكي از برنامه هاي بسيار مهمي كه براي پيشگيري و كاهش جرايم در دستور كار پليس استان قرار دارد طرح عملياتي ويژه براي متلاشي كردن كانون هاي جرم در سطح استان است كه مقدمات اجراي آن آماده شده و انشاء اله از اول مرداد ماه به طور رسمي كليد خواهد خورد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در اين زمينه تمام مناطق جرم خيز در شهر اصفهان و شهرستان هاي استان شناسايي شده و ماموران ما اشرافيت خاصي بر اين نقاط پيدا كرده اند و انشاء اله با اجرا شدن اين طرح بنا داريم تا كانون هاي جرم در استان را برهم زده و از تجمع مجرمان در يك منطقه جلوگيري كنيم.

سردار آقاخاني با بيان اينكه مديريت بر جرم بايد به شكلي علمي و تخصصي انجام بگيرد تا مشكلات امنيتي، انتظامي و بزهكاري در سطح محلات نداشته باشيم اظهار داشت:در اين خصوص نيز طرح كنترل جمعيت مجرمان و اشرافيت بر تحركات آنان در تمام محلات سطح استان نيز اجرا مي شود.

فرمانده انتظامي استان به مقابله با ورود و تجمع مجرمان غير بومي كه از استان هاي ديگر به استان اصفهان مي آيند اشاره كرد و گفت: تقريباً 60 درصد جرايمي كه در استان رخ مي دهد توسط مجرمان غير بومي است كه به عنوان مسافر به استان ما مي آيند و براي چند ماهي منازلي را در مناطقي خاص اجاره كرده و به انجام عمل مجرمانه خود مي پردازند.

اين مقام انتظامي از كنترل و نظارت بر اجاره منازل به مجرمان سابقه دار و تحت تعقيب خبر داد و تصريح كرد: طي جلساتي كه با اتحاديه صنف مشاوران املاك انجام شده هيج بنگاهي حق اجاره منزل بدون هماهنگي با اداره نظارت بر اماكن عمومي نيروي انتظامي ندارد.

سردار آقاخاني، نقش مشاركت مردم در متلاشي كردن كانون هاي جرم را بسيار حائز اهميت عنوان كرد و اظهار داشت: از اول مرداد ماه آماده دريافت گزارش ها و پيام هاي مردمي هستيم و از تمام شهروندان به خصوص معتمدان محلات مي خواهيم كه اطلاعات كامل و جامع خود را از فعاليت مشكوك افراد سابقه دار و تردد افراد ناشناس و غير بومي به محله خود را از طريق تلفن مركز فوريت هاي پليسي 110 و همچنين مراجعه به يگان ها و گشت هاي انتظامي به پليس اطلاع دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها