بیانیه ای مشترک بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان به اقدام حکومت آل خلیفه مبنی بر سلب تابعیت شیخ قاسم:
تابعیت و اهلیت هر فرد را خود آن فرد و محل زندگانی اش تعیین می کند نه دولت ها؛ مگر سرزمین بحرین ارث پدری آل خلیفه است که این گونه مخالفانش را سلب تابعیت می کند.
کد خبر: ۸۶۹۹۳۷۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بیانیه ای مشترک بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان به اقدام حکومت آل خلیفه مبنی بر سلب تابعیت شیخ قاسم آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب شکوهمند محمدی آنگاه که در شبه جزیره عربستان توسط رسول گرانقدر اسلام به پاشد نیت به اصلاح و براندازی طاغوت در همه دنیا کرده و دراین راه خون پاک عزیزترانش را هدیه کرده است.

انقلابی که در امتداد آن فاطمه زهرا بین دو در ماند، علی در سجده ضربت خورد، حسن در خانه مسموم شد و حسین به همراه یارانش تشنه لب درکربلا شهید شد تا بر روی زمین طاغوتی نماند.

در امتداد این انقلاب نورانی، ائمه هدی همگی از جان خود گذشتند در مسیر این انقلاب آنگاه که همه امید ها ناامید گشت انقلاب شکوهمند اسلامی امید همه مستضعفین جهان را زنده کرد و تا امروز ملت آزاده جهان به الگو گیری از انقلابیون ایرانی به پا خواسته و با طاغوت های زمان به مبارزه پرداختند.

ملت شیعه و مسلمان بحرین نیز همپای آزادگان جهان علیه رژیم منحوس وهابی و تروریست صفت ال خلیفه که نوکر آل سعود یهودی است، بپا خواسته اند و مظلوم تر از هر زمان می جنگند.

اقدام اخیر حکومت سوسمار صفتان آل خلیفه مبنی بر لغو تابعیت شیخ قاسم رهبر شیعیان بحرین اقدامی بس اسفناک و دیکتاتور صفتانه است.

با توجه به این ظلم عظیم پدید آمده، بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دفتر تحکیم وحدت ضمن محکومیت این عمل بیانیه ای در 4 بند و به شرح ذیل صادر می کند:

بند1: تابعیت و اهلیت هر فرد را خود آن فرد و محل زندگانی اش تعیین می کند نه دولت ها؛ مگر سرزمین بحرین ارث پدری آل خلیفه است که این گونه مخالفانش را سلب تابعیت می کند. آل خلیفه ای که عمر حکومتش حتی از سن مخالفانش کمتر است، به چه حقی این عمل شوم را انجام می دهد؟

بند2: سازمان های حقوق بشری که امروز در دنیا کاری جز پیگیری حقوق همجنس بازان ندارند و ایضا در این اتفاق همانند گذشته سکوت اختیار کرده و خفه خان گرفته اند لازم نیست پیگر حقوق شهروندان بحرینی باشند که وظیفه آنان همان پیگیری حقوق همجنس بازان است و بس.

بند3: وزارت محترم امور خارجه جمهوری اسلامی هرچه سریع تر واکنش قاطع خود را نسبت به این اقدام اتخاذ کرده و از هیچ تلاشی درجهت احقاق حق مظلومان جهان دست برندارد که اگر جز از این کند مطمئن باشد که خیانت خود به انقلاب را نشان داده است

بند4: سردار مجاهد عزیزمان حاج قاسم سلیمانی طی این واقعه شوم بیانیه ای صادر کرده اند. ما ضمن حمایت از این بیانیه اعلام می کنیم که در صورت هرگونه دست درازی بعدی رژیم آل خلیفه، دوشادوش برادران و هم وطنان بحرینی مان مسلحانه به مبارزه با رژیم آل خلیفه خواهیم پرداخت.

و السلام علیکم و رحمت الله

اسلام پیروز است

ارسال نظرات