به مناسبت ایام مبارک ماه رمضان:

برگزاری جشن گلریزان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در زنجان

کمک های خیرین نوعدوست زنجانی در جشن گلریزان زنجان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۹۳۸۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به مناسبت ایام مبارک ماه رمضان و همزمان با میلاد فرخنده کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) مراسم جشن گلریزان با حضور خیرین و نیکوکاران شهر زنجان و با شرکت مسئولین استانی و شهرستانی در محل دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم گل محمدی رئیس کل دادگستری استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور همشهریان خیر و نیکوکار در مراسم جشن گلریزان جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ضمن ارائه آمار و اطلاعات جامع تعداد این زندانیان در سطح استان به بیان عملکرد ستاد دیه استان و در رأس آن همت خیرین و نیکوکاران اشاره داشت.

همچنین در ادامه این جلسه حجت الاسلام خاتمی امام جمعه شهر زنجان ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد فرخنده امام حسن مجتبی (ع) از اقدامات خداپسندانه خیرین در این ایام مبارک و فرخنده در راستای آزادی زندانیان و بازگشت آبرومندانه آنان به آغوش خانواده تقدیر و تشکر بعمل آورد.

در پایان این مراسم کشانی مدیر امور استانهای ستاد دیه کشور پس از ارائه آمار و گزارش های جامع از تعداد زندانیان این جرایم در سطح کشور به آسیب شناسی میزان بالای این نوع جرایم و عمل اصلی این معضل و راهکارهای دست یابی به کاهش جرایم غیر عمد پرداخته و عملکرد ستاد دیه استان زنجان را در مقایسه با سطح کشور بسیار خوب ارزیابی نمود.

گفتنی است، که مبلغ دو میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون ریال توسط خیرین و نیکوکاران به ستاد دیه استان جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهداء شد.

ارسال نظرات