مدير آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار در گفتگو با "بسیج" خبر داد

اعزام خانواده‌های دانش‌آموزان کم‌بضاعت به حرم مطهر رضوی

مدير آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار از اعزام خانواده‌های دانش‌آموزان کم‌بضاعت به حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۹۳۸۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
محمد قاسم پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: در طول سال برنامه هاي مختلفي جهت حمايت از خانواده هاي دانش آموزان كم بضاعت انجام شده است كه مي توان به اقدامات كميته هاي خيرين، و مشاركت دستگاه هاي حمايتي اشاره نمود.

وی در ادامه  افزود: براي اولين بار در شهرستان اعزام اوليا و خانواده هاي كم بضاعت دانش آموزان و تعدادي از نيروهاي خدماتي نيازمند توسط آموزش و پرورش در ماه مبارك رمضان در قالب كاروان زيارتي به مشهد مقدس انجام شد تا ضمن زيارت امام رضا (ع)، مهمان سفره افطاري امام رئوف شده و از خوان پر بركت علي ين موسي الرضا (ع) بهره مند شوند.

مدیر آموزش و پرورش رشتخوار در ادامه گفت: در اين سفر سعي شده است زائران امام رضا (ع) در طول مسير و همچنين در حرم مطهر ثامن الحجج (ع) از برنامه هاي معنوي در ماه مبارك رمضان نهايت استفاده را داشته باشند.

وی در ادامه افزود: اين روزه داران زائر براي اولين بار در ماه مبارك رمضان بر سر سفره و خوان نعمت امام هشتم (ع) حاضر مي شوند و افطاري را مهمان حضرت هستند و از برنامه هاي معنوي حرم مطهر بهره مي گيرند.

وی همچنین در ادامه اذعان داشت: كليه امكانات، خدمات و ملزومات اين سفر معنوي براي زائران بشكل كاملا رايگان با همكاري و مساعدت مؤسسه خيريه راهيان نور آسمان هشتم و فرمانداري شهرستان انجام شده و هيچ گونه وجهي از آنها دريافت نشده است و همراه زائران مشاور ديني و همچنين مشاور خانواده و نيروي امدادي نيز اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها