پیکر پاک و مطهر مهدی بیدی شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) با حضور اقشار مختلف مردم جوین طی مراسمی باشکوه در بخش ششتمد از توابع سبزوار تشییع شد.
کد خبر: ۸۶۹۹۴۲۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، اقشار مختلف مردم ششتمد و جمع کثیری از رزمندگان دفاع مقدس، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدای ششتمد سه‌شنبه‌ شب پیکر پاک و مطهر «مهدی بیدی» را تشییع کردند.

مردم روزه‌دار پس از افطار با گرمی از محل میدان بیهقی تا مسجد امام حسین ششتمد، درحالی‌که پیکر سومین شهید مدافع حرم شهرستان سبزوار را بر دستان خود حمل می‌کردند با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «این گل پرپر از کجا آمده از شهر بلا آمده» بار دیگر خشم و ناراحتی خود را نسبت به کشورهای غربی و گروهک‌های تروریستی اعلام کردند.

«مهدی بیدی» سومین شهید مدافع حرم از شهرستان سبزوار است که به‌عنوان مستشار نظامی جمهوری اسلامی درنبرد با عناصر تکفیری در شهر حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بر اساس این گزارش، پیکر مطهر این شهید بزرگوار پس از برگزاری مراسم وداع به سبزوار منتقل‌شده و صبح فردا پیکر شهید مهدی بیدی پس از تشییع در سبزوار به شهرستان جوین منتقل‌شده و عصر چهارشنبه پس از تشییع در جوین برای تدفین به زادگاهش روستای بید منتقل خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها