رییس ستاد اقامه نماز کشور اظهار داشت: برای ایران 18 نوع و برای کشورهای دیگر دو نوع داروی پیشگیری از فرزندآوری پیشنهاد داده است.
کد خبر: ۸۶۹۹۴۴۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، به بحث اقدام دشمن جهت کاهش نسل شیعه اشاره کرد و بیان داشت: برای ایران 18 نوع و برای کشورهای دیگر دو نوع داروی پیشگیری از فرزندآوری پیشنهاد داده است بنابراین ما باید هوشیار باشیم که برای کم نشدن نسل شیعه نباید به این تبلیغات و راه حل ها توجه کرد.

وی افزود: برخی داشتن فرزند کمتر را عاملی برای تربیت بهتر و توجه بیشتر به آنان می دانند در صورتی که این گفته اساس و پایه منطقی ندارد.

وی اشاره داشت: عدم تامین هزینه برای فرزندان گمانی بیش نیست این طرز فکر بیانگر وجود مشکل ایمانی و دینی در ما است یعنی خداوند فقط قادر به تأمین هزینه دو فرزند است؟
 
قرائتی ادامه داد: آن ها داروهای کاهش نسل تولید می کنند که با استفاده از آن ها نسل ایران ضربه خورد، مشکل کسی که مانع فرزندآوری می شود در اعتقادات و نبود اعتماد به خداوند تبارک و تعالی است.

وی تصریح کرد: کسانی که دغدغه تربیت درست فرزندان را دارند اجازه تماشای هر گونه برنامه شرقی و غربی از طریق ماهواره و سایر شبکه های اجتماعی را به فرزندان ندهند، چرا تربیت را بهانه تولید نسل قرار می‌دهند.
 
وی ابراز داشت: لقمه حرام تربیت فرزند را مشکل ساز می کند.باید والدین در زمینه تربیت فرزندان خود مطالعه خود را بالا ببرند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها