خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان تبلیغات استان قزوین اعلام کرد: تعداد 210 حافظ قرآن‌کریم در استان قزوین وجود دارد که تعهد سازمان تبلیغات برای استان قزوین در پنج سال 6 هزار نفر است.
کد خبر: ۸۶۹۹۴۵۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی نعمت‌الهی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: بقای جامعه به سیاست در قالب حاکمیت به عنوان روح، فرهنگ به عنوان تفکر و اقتصاد به عنوان جسم بستگی دارد که در همین راستا اقتصاد مقاومتی یک استراتژی است که به شیوه و روش در نوع برداشت انسان از زندگی معنا می‌شود که به نوعی بعد فرهنگی آن پررنگ‌تر است.

وی عنوان کرد: تعداد 210 حافظ قرآن‌کریم در استان قزوین وجود دارد که تعهد سازمان تبلیغات برای استان قزوین در پنج سال 6 هزار نفر است.

نعمت‌الهی افزود: یکی از برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی برگزاری 800 ساعت کارگاه آموزشی در زمینه آسیب‌های اجتماعی برای بیش از 1100 نفر است.

وی تصریح کرد:  118 خانه عالم در استان قزوین تشکیل شده که با توجه به درخواست و نیاز جامعه باید 200 خانه عالم نیز در استان قزوین تشکیل شود.

وی عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین در حوزه مداحان تعداد 1200 مداح و همچنین 900 دانش‌آموز مداح و 2000 هیئت مذهبی دارد.

نعمت‌الهی افزود: جشن روزه اولی‌ها به عنوان یک ابتکار منحصر به‌فرد برای پنجمین سال در استان قزوین برای پسران برگزار شد که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته تعداد 3000 دانش‌آموز روزه‌ اولی در استان قزوین وجود دارد.

وی تصریح کرد: به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی بیش از 20 عنوان برنامه در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود که برگزاری دوره‌های تخصصی ویژه استعدادهای قرآنی، شناسایی و حمایت از راه‌اندازی جلسات آموزشی و حلقه‌های تربیتی، راه‌اندازی جلسات حفظ قرآن‌کریم از این برنامه‌هاست.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: شناسایی وتقویت هیئت‌های مذهبی، برگزاری طرح با قرآن در منزل، کرسی‌های تلاوت قرآن‌کریم، برگزاری مسابقات نورالهدی و برگزاری مجمع اساتید از برنامه‌هایی است که انحام می‌شود.

وی تصریح کرد: تعداد 175 تشکل قرآنی در استان وجود دارد و همچنین 1500 کلاس در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها