مراسم انس ومودت در بین فرماندهان حوزه وپایگاه سپاه ناحیه دلفان برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۹۹۴۸۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، مسئول دفتر نماییندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلفان درجمع بین فرماندهان حوزه وپایگاه به بحث سبک زندگی اسلامی اشاره کرد وافزود :یکی از دغدغه های که رهبر عزیزمان دارد وبه طورجدی به دنبال آن هستند سبک زندگی اسلامی است که ان را از همه جهت مطرح کنند امروز ما باید به عنوان کسی که در یک کشوراسلامی زندگی می کنیم باید سبک زندگی اسلامی رابدایم .

حجت الاسلام والمسلمین دکتر صیادی گفت: دشمنان ما با برنامه ریزی های تعیین شده می خواهند انچه راکه در فضای زندگی غربی خود دارند ومورد توجه هست راوارد زندگی وبرنامه های دینی ماکنند وزندگی اسلامی مارا از طرق ماهواره از بین ببرند. امروزه بیشترین عواملی که باعث جدایی وطلاق در بین خانواده ها شده است مربوط به سبک زندگی غربی ها که از طریق ماهواره وبرنامه های غیر فرهنگی آن می باشد .

وی در ادامه بااشاره به جریان صلح امام حسن اشاره کردند و افزودند: امام حسن (ع ) با پذیرش صلح، بيش و پيش از هر چيز، در حقيقت مى خواست از هدف اصلی معاویه كه همانا قتل عام شيعيان و ریشه كن كردن مكتب تشيع بود، جلوگیری نمايد و بدین وسيله به تأسى از پيامبر (ص) به عنوان "مصلح اکبر" در افق اسلام نمودار و چهره تابناك ولايت را به نمايش گذاشت.

ارسال نظرات