نماینده مردم تبریز در مجلس در گفتگو با«بسیج»:

دولت هیچ برنامه ای برای مقابله با کاهش سن اعتیاد ندارد

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: همانطور که در حوزه فرهنگ، شاهد ولنگاری هستیم در حوزه دخانیات و مواد مخدر نیز سیاست مشخصی وجود ندارد؛ لذا دولت باید سیاستی را برای مقابله با کاهش سن مصرف دخانیات اتخاذ کند.
کد خبر: ۸۶۹۹۵۳۱
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج درخصوص کاهش سن مصرف دخانیات و مواد مخدر در کشور اظهار داشت: همانطور که در حوزه فرهنگ، شاهد ولنگاری هستیم در حوزه مسائل دخانیات و مواد مخدر نیز سیاست مشخصی وجود ندارد؛ لذا دولت باید سیاستی را برای مقابله با کاهش سن مصرف دخانیات اتخاذ کند.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی در این زمینه، نداشتن نقشه راه مشخص است افزود: تولید، توزیع و مصرف دخانیات باید در کشور کنترل شود؛ در حال حاضر قاچاق سیگار های خارجی و واردات آن به وفور دیده می شود و هیچ کنترلی هم در این خصوص وجود ندارد، لذا طبیعی است که سن مصرف دخانیات و مواد مخدر کاهش می یابد.

نماینده مردم تبریز در مجلس تأکید کرد: پایه های اصلی آرامش جوانان تحصیل، تفریح، ازدواج و اشتغال است وقتی تفریحات سالم وجود ندارد جوان به راحتی به دنبال مواد مخدر می رود ؛ لذا به نظر می رسد مسئولان ذیربط باید برای تخلیه انرژی و تفریحات سالم جوانان برنامه های مناسبی را در نظر بگیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار