خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی تیپ 82 سپاه قزوین اذعان کرد: مراسم محفل انس با قرآن کریم در حسینیه تیپ 82صاحب الامر (عج)با حضور رزمندگان تیپ برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۹۵۳۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

سرگرد پاسدار موسی خیری مسئول روابط عمومی تیپ 82  سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،بیان کرد: مراسم محفل انس با قرآن کریم در حسینیه تیپ 82صاحب الامر (عج)با حضور رزمندگان تیپ و با قرائت قاریان استانی برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزار یمحافل انس با قرآن اظهار کرد: هدف از برگزاری این محافل استفاده از استعدادهای ممتاز قاریان  و بهره مندی از صوت این بزرگواران است و هرچه قدر قرآن کریم با صوت زیبا قرائت شود اثر گذاری آن به مراتب بیشتر است.

خیری یکی دیگر از اهداف محافل انس با قرآن را آشنایی و بهره مندی بیشتر عزیزان  از آیات الهی دانست و افزود:ماه رمضان بهترین فرصت برای بندگی خدا و انس گرفتن با خدا و کلام خدا می باشد.

این مسئول در پایان گفت: با توجه به بیانات رهبرمعظم انقلاب نسبت به برگزاری محافل انس با قرآن کریم  با حضور قاریان خوش صدا خصوصا در این ماه مبارک و تاکید مکرر ایشان این معاونت به امر ولی امر مسلمین جهان لبیک گفته و برگزاری محافل انس با قرآن کریم را باجدیت پیگیری و نسبت به برگزاری این محافل احتمام ورزیده و از ظرفیت های داخلی و استانی برای اجرای قرائت قرآن با حضور عاشقان قرآن در جمع رزمندگان تیپ استفاده می شود و این محافل کماکان  به صورت هفتگی ادامه دارد .

1009/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها