خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه مشهد مقدس با بیان اینکه چکار کنیم بچه هایمان اهل عبادت شوند گفت: علمای اخلاق سه دستور فرمودند اول پول خرج کردن و دوم وقت گذاشتن برای تربیت فرزندان به سبک زندگی اسلامی و سوم الگو گرفتن از پدر و مادر.
کد خبر: ۸۶۹۹۵۹۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین حایری از فضلا و طلاب حوزه علمیه مشهد مقدس در جلسه مودت فرماندهان پایگاه های بسیج آیسک اظهار داشت: وقتی که موذن صدا می زند حی علی الصلوه، حی علی الفلاح و حی علی خیرالعمل یعنی بشتابید بسوی نماز و من هم این کار را انجام داده ام تا به موذن لبیک بگویم .

وی با اشاره به نظام خانواده و سبک زندگی عنوان کرد: چکار کنیم که فرزندانمان به سمت نماز جماعت، مسجد و روزه روی بیاورند و اهل خدا و دعا باشند؟ چکار کنیم فرزندانمان فراگیر نشوند و در این حیطه یعنی وقتی که موذن می گوید الله اکبر بچه خودش به سمت نماز برود نه اینکه پدر با برخورد بچه را وادار کند به سمت نماز برود؟

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه چکار کنیم بچه هایمان اهل عبادت بشوند گفت: علما ی اخلاق سه دستور فرمودند اول پول خرج کردن و دوم وقت گذاشتن برای تربیت فرزندان به سبک زندگی اسلامی.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم فرزندانمان اهل دین، پیغمبر و عبادت باشند باید اول پدر و مادر خودشان را درست کنند و هر قدم خیری که بر می دارند درست باشد.

وی افزود: برای ادب بچه هایتان پول خرج کنید تا برای بی ادبی پول خرج نکنید. برای فکر بچه هایمان پول خرج کنیم . بوسیدن بچه ثواب زیادی دارد و مهر و محبت را زیاد می کند.

گفتنی است، جلسه طرح مودت با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدای (ع)شهر آیسک، مسئول تعلیم و تربیت حوزه، مسئول روابط عمومی و تبلیغات حوزه، فرماندهی و بازرسی و معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه سپاه سرایان و بخشدار شهر آیسک در هیات ابوالفضلی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها