خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ن کنندینوا؛

یکی از عوامل تاثیر گذار در برنامه های سپاه بنیه معنوی پاسداران است

حجت الاسلام رعاینی گفت :یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در برنامه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنیه معنوی پاسداران است.
کد خبر: ۸۶۹۹۶۳۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در جلسه مسئولین عقیدتی سیاسی این سپاه  که به میزبانی سپاه گرگان برگزار شداظهار داشت : شکی نیست که سپاه نهاد مقدسی است.
وی درادامه افزود : وجود معنویت در سپاه باعث شده که دوست و دشمن به موثر بودن این نیرو در عرصه های مختلف اذعان کنند.
رعایتی همچنین خاطر نشان کرد : امام راحل و مقام معظم رهبری اگر تعریف و تمجیدی از سپاه داشته و دارند نیز به خاطر یحث معنویت در سپاه است که امروز این معنویت را در مبارزین عاشق در دفاع از حرم آل البیت (ع) به خوبی مشاهده می کنیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا با اشاره به بحث اعتقادی در سپاه پاسداران ابراز داشت :یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در برنامه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنیه معنوی پاسداران است.
وی در پایان خطاب به مسئولین عقیدتی سیاسی در سپاه نینوا گفت : عقیدتی سیاسی در دفاع مقدس و پس از آن نیز نقش های اعتقادی و معنوی را در سپاه بر عهده داشته  و دارد و امروز شما (مسئولین عقیدتی سیاسی) باید تلاش کنید که بصیرت اعتقادی پاسداران تقویت گردد.
گفتنی است در پایان  این جلسه مسئولین عقیدتی سیاسی مشکلات و کاستی های موجود را با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در میان گذاشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها