عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

سیاست های نابجای اقتصادی ،اقتصاد را در بن بست می گذارد

بستان وحدتی با بیان اینکه سیاست های نابجای اقتصادی، بن بست اقتصادی را رقم زده است افزود: مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی، واقعی بودن تورم تک رقمی، می تواند راهگشا ی اقتصادی باشد نباید همه مصیبت اقتصادی کشورمان را به تحریم مرتبط کنیم.
کد خبر: ۸۶۹۹۶۴۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
بستان وحدتی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه سیاست نابجای اقتصادی رکود و بیکاری را تشدید کرده است اظهار داشت: تحریم 30 درصد در رکود اقتصادی کشورمان موثر بوده است ولی آنچه در جامعه دیده می شود و مابقی به سیاست های نابجای اقتصادی اعم از عدم واقعیت آماری بر می گردد که باعث شده است مشکلات اقتصادی  اعم از بیکاری و تحریم رشد صعودی داشته باشد.

وی با بیان اینکه سیاست های نابجای اقتصادی، بن بست اقتصادی را رقم زده است افزود: مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی، واقعی بودن تورم تک رقمی، می تواند راهگشا ی اقتصادی باشد نباید همه مصیبت اقتصادی کشورمان را به تحریم مرتبط کنیم.

وحدتی در خاتمه اذعان داشت: بهانه جویی های اقتصادی مانع از حرکت صحیح در مسیر اقتصادی شده است باید همه آنچه در اقتصاد به عنوان سیاست نابجای اقتصادی است شناسایی کرد و تا حد ممکن به حذف و نابودی بپردازیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار