خبرهای داغ:
صبح امروز مراسم افتتاح طرح هجرت 3 اردوهای جهادی دانش آموزی با حضور مسئولین برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۹۹۶۵۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ مراسم افتتاح طرح هجرت 3 اردوهای جهادی دانش آموزی با حضور جمعی از مسئولین در هنرستان کاردانش 22 بهمن شهرستان گرگان برگزارشد.
در این مراسم نصرالله کشیری مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان گرگان اظهار کرد :باید در طرح هجرت 3 تعالی جسم دانش آموز به تعالی روح منجر گردد.
وی با اشاره به اهداف این طرح گفت : یکی از اهداف مهم این طرح (هجرت 3) توانمند سازی دانش آموزان و ارتقای مهارت های فنی و حرفه ای است.
کشیری ادامه داد : دانش آموزان با شرکت در این طرح ضمن اینکه توانمند می شوند و نیازهای خود را می شناسند در پی شناسایی نیازهای جامعه نیز بر می آیند.
مدیر کل آموزش و پروش شهرستان گرگان با بیان اینکه کار آفرین کسی است که بتواند با جسارت نیازمندی های جامعه را بشناسد خاطر نشان کرد : یک کار آفرین با انعطاف پذیری و مهارت فرصت ها نیازهای جامعه را شناسایی و برای جامعه خود نیازهای جدید خلق می کند.
وی بیان کرد : باید به فعالیت های خودمان برکت بخشی کنیم و نگاه و اهداف بزرگتری را در پیش بگیریم.
کشیری در پایان با اشاره به فعالیتهای دانش آموزان در طرح هجرت 3 گفت: خیلی از آسیب های جسمانی و فضاهای نامطلوب در مدارس به سرویس های بهداشتی تعلق داشت که در سال گذشته 90 مدرسه با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان با مشارکت مدارس جهت رفع این مشکل در مدارس انجام شد و در سال 95 نیز 12 مدرسه در قالب این طرح با اعتبار آموزش و پرورش انجام خواهد شد.
 در ادامه این مراسم حجت الاسلام حاجی نجفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان گفت : باید ضمن کارآفرینی و ایجاد مهارت های جدید در دانش آموزان به بعد تربیتی این طرح توجه ویژه ای شود.
وی برنامه های معنوی چون نماز جماعت را یکی از ضرورتهای چنین طرح هایی عنوان کرد.
گفتنی است طرح هجرت 3 دانش آموزی  با هدف مرمت و بازسازی مدارس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان گرگان ، بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی سپاه گرگان در 93 مدرسه این شهرستان انجام خواهد شد و مدت این طرح از 2 تیرماه لغایت پایان شهریور ماه خواهد بود.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها