سردار سلیمانی در همایش مشترک راهیان نور (تجلی اخلاص):/2
دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت:مهمترین محورهای مصوبات، توجه و برنامه ریزی در جهت تحقق بخشی محتوای راهیان نور در راستای منویات رهبر انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۹۹۶۸۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در همایش مشترک راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی گفت: راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات های فرهنگی کشور است که در امتداد راه شهدا برگزار می شود و قطعا چیزی که شهدا از ما خواستند ادامه دادن راه آنها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: هدف از برگزاری همایش مشترک راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی تجلیل از خادمان راهیان نور سال 94 و تبیین برنامه های راهیان نور 95 است. 

سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت:از ابتدای سال و از شروع راهیان نور سال 95 قریب به 20 جلسه در قرارگاه راهیان نور برگزار شده است که بیش از 190 مصوبه داشته است که مهمترین محورهای مصوبات، توجه و برنامه ریزی در جهت تحقق بخشی محتوای راهیان نور در راستای منویات رهبر انقلاب است. 

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب فرمایشات زیادی در خصوص زیارت با معرفت در راهیان نور داشته اند که چندین مصوبه مهم با موضوع محتوای فرهنگی و زیارت با معرفت در راهیان نورتصویب شده است. 

سردار سلیمانی تاکید کرد: قریب به 30 خادم راهیان نور که در این عرصه زحمات فراوانی را متحمل شده بودند به جمع شهدای مدافع حرم پیوستند.


ارسال نظرات