مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

گیلان میزبان شهدای گمنام خواهد بود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۹۷۵۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶

رسول جلایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، از تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در استان خبر داد و اظهار کرد: ما تاکنون در ۳۴ نقطه از استان قریب به صد شهید گمنام را در فضاهای عمومی، پارک ها، دانشگاه ها و بعضا مراکز نظامی تدفین نموده ایم.

وی افزود: یادمان شهدای گمنام در بسیاری از نقاط ساخته شده و در سایر نقاط نیز در دست ساخت است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان اظهار داشت: طبق آیین نامه ای که وزیر کشور به استانداران ابلاغ نموده، اداره یادمان های شهدای گمنام نیز به تصویب رسیده است.

جلایی ادامه داد: براساس این آیین نامه ها محل یادمان شهدای گمنام ساماندهی می شود و برای آن هیات امنا در نظر گرفته می شود.

وی تصریح کرد: یادمان شهدای گمنام بسیار حائز اهمیت است از این رو که به عنوان بستر ترویج و انتقال ارزش های دفاع مقدس محسوب می شود.

جلایی یادآور شد: همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) استان گیلان میزبان تشییع و تدفین شهدای گمنام خواهد بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در پایان گفت: بسیاری از روستاها تمایل دارند این شهدا در آنجا به خاک سپرده شوند، تعداد شهدا بعد از اینکه مکان قطعی خاکسپاری مشخص شود، اعلام خواهد گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار