سردار نقدی در همایش مشترک راهیان نور (تجلی اخلاص)/6
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز در بحرین یک رهبر دینی را سلب تابعیت می کنند و این یک شکست بزرگ برای استکبار،آمریکای مدعی دموکراسی و انگلیسی است که نظام ما را دیکتاتور می دانند.
کد خبر: ۸۶۹۹۷۵۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش مشترک راهیان نور(تجلی اخلاص) ضمن تشکر از تمام عوامل راهیان نور گفت: هر  فردی که در مورد پرداختن به کارهای ارزشی تردید دارد و می گوید که این کارها چه فایده ای و ثمره ای دارد، به وضع دنیا نگاه کند و امواج بیداری ملت ها را ببیند.

وی افزود:اگر امروز رزمندگان مجاهد پر افتخار عراقی(یعنی کشوری که استکبار آنها را هشت سال با ما به جنگ انداخت) امروز روی سینه اش عکس امام خمینی و حضرت آقاست، عکس سردار سلیمانی را روی سینه اش می چسباند و این معجزه است.

سردار نقدی گفت:اینکه مجاهد ایرانی و عراقی بعد از هشت سال جنگ،اگر آنقدر به دل هم راه پیدا می کنند و بدون آنکه فردی از آنها بخواهد برای همدیگر جان می دهند؛ اگر امروزدر کشمیر در ارتفاع سه هزار متری بالای بام خانه ها عکس حضرت آقاست؛ اینها اتفاقی حاصل نشده است. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: تمام رسانه های استکبار تمام قد تلاش می کنند که انقلاب و بسیج را بکوبند اما با تمام صرف این هزینه های هنگفت و تبلیغات بی وقفه، عشق انقلاب در دل ملت ها موج می زند که این ثمره زحمات شماست که امروز استکبار را به وحشت انداخته است.

وی افزود: امروز در بحرین یک رهبر دینی را سلب تابعیت می کنند و این یک شکست بزرگ برای استکبار، آمریکای مدعی دموکراسی و انگلیسی است که نظام ما را دیکتاتور می دانند و باید حمایت از این رفتار خصمانه رژیم ال خلیفه را به همه توضیح دهند این در حالی است که در 37 ساله انقلاب اسلامی حتی یک مورد سلب تابعیت در مورد شهروندان اتفاق نیفتاده است.

سردار نقدی ابراز داشت: حمایت از رژیم آل خلیفه برای استکبار یک رسوایی بزرگ است، رسوایی هایی که یکی پس از دیگری رخ می دهند  و ملت هایی که یکی پس از دیگری بیدار می شوند و این ثمره زحمات شما در صدور انقلاب اسلامی به ملت های مظلوم دنیاست.

رئیس سازمان بسیج مستضفعین با اشاره به قشر متنوعی که به سفر راهیان نور می روند، گفت: دانشمندان،دکتران،مهندسان و... که به راهیان نور می آیند، چرا می آیند؟ باید به زندگی آنها ورود کنیم که چه شده است که به راهیان نور می آیند؟

وی تاکید کرد: برنامه های تلویزیونی باید تنوع بیشتری داشته باشد و سطح آنها از نظر کیفی بالا برود و از پخش صحنه های تکراری خودداری کنند و باید از ابتدای سفر راهیان نور تا انتهای آن از رفاقت ها، صداقت ها، خطرها و سختی ها و ...که طی می کنند تا به زیارتگاه راهیان نور برسند به تصویر کشیده شود.

سردار نقدی ادامه داد:گسترده تر کردن دایره این زیارتها با توجه به توان حمل و نقل و بودجه راهیان نور باید مورد توجه قرار بگیرد و ما می توانیم از زیارتگاه های نزدیک تر مانند مزار شهدا که از زیارتگاه های راهیان نور در مناطق جنگی کمتر نیست، استفاده کنیم و حال که توان ما این است از همین ظرفیت ها استفاده کنیم.

ارسال نظرات