عزت الله ضرغامی

سلب تابعیت از آل خلیفه به دلیل نوکری حکام جنایتکار آل‌سعود در اولویت است

رئیس سابق صداوسیما نوشت: اگر نزدیکی تفکر شیخ عیسی قاسم با آرمانهای امام و انقلاب دلیل سلب تابعیت اوست، پس سلب تابعیت از خود آل خلیفه به دلیل نوکری محض حکام جنایتکار آل‌سعود در اولویت است.
کد خبر: ۸۶۹۹۷۸۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج،عزت الله ضرغامی در جدیدترین مطلب کانال تلگرامی خود با عنوان "شهروند بحرین"
 نوشت: آیت الله شیخ عیسی قاسم یک شهروند بحرینی است، مثل بقیه شهروندان آن کشور. سلب تابعیت از او هیچ معنایی ندارد.
اگر نزدیکی تفکر شیخ با آرمانهای امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی دلیل سلب تابعیت از اوست، پس سلب تابعیت از خود آل خلیفه به دلیل وابستگی و نوکری محض نسبت به حکام جنایتکار آل‌سعود در اولویت است!
مردم بحرین یک حرف بیشتر ندارند؛ آنهم انتخابات آزاد بر اساس هر شهروند بحرینی یک رأی. آیا این خواسته‌ی بزرگی است. داشتن حق رأی برای آحاد مردم جزء بدیهی‌ترین اصول حقوق بشر است.
وی در پی نوشت این مطلب تصریح کرده است: مواضع مدبرانه و صلح طلبانه جمهوری اسلامی تا امروز دلیل اصلی حفظ آرامش و ثبات بحرین بوده است. شیعیان غیور بحرینی مدتهاست کاسه صبرشان لبریز شده و آماده مقاومت مسلحانه با رژیم بی‌پایگاه و غیرمردمی آل خلیفه هستند، ولی همواره توصیه‌های جمهوری اسلامی ایران آنان را از این تصمیم بازداشته است.
وزارت خارجه کشورمان از برخوردهای فراقانونی و تخریب همه پل‌های ارتباطی و فرمانده سپاه‌قدس نیز از عدم برآورد دقیق خشم مردم توسط این رژیم سخن گفتند.
اقدام خطرناک رژیم آل خلیفه آنقدر بی‌معناست که حتی مقامات آمریکایی هم اعلام کردند که نسبت به این رفتار توجیه نیستند!
کارشناس حکومتی بحرین در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای در پاسخ به همین سؤال گفت: دیگر به آمریکا هم اعتماد نداریم! آنها نشان دادند که هر جا پای منافع‌شان در میان باشد «دوست‌کُش» هستند!
ارسال نظرات
آخرین اخبار