رئیس جامعه زنان کشور گفت:نیاز است که جایگاه واقعی «زن در اسلام» به دانش آموزان خواهر در راهیان نور بازگو شود تا به ذهن این بچه های معصوم نسبت به جایگاه زن و موضوعات زن خدشه وارد نشود و در این کار، معلمان با جزوه های آموزشی می توانند تاثیرگذار باشند.
کد خبر: ۸۶۹۹۸۰۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰
به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج، مینو اصلانی رئیس جامعه زنان کشور در همایش مشترک راهیان نور(تجلی اخلاص) با اشاره به تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور بر جوانان و نوجوانان گفت: یکی از بحث ها در راهیان نور،توجیه و تبیین ابعاد این برنامه موثر فرهنگی است و فکر می کنم  در این قسمت هر چقدر بررسی بیشتری انجام دهیم، از برگزاری این اردوها، خروجی بیشتری خواهیم گرفت و تاثیرگذاری اش بیشتر می شود.
وی افزود: با توجه به اینکه استقبال خواهران از این اردوها زیاد است، توجه به مباحث تربیتی در این اردوها می تواند مادران آینده کشورمان را به گونه ای تربیت کند که شاهد نسل های آینده با تفکر ارزش های دفاع مقدس باشیم.
اصلانی تاکید کرد: نیاز است که در کنار برگزاری اردوهای راهیان نور، جلسات توجیهی برای دانش آموزان با رویکرد پاسخ دهی به شبهات آنها برگزار کنیم چرا که ایجاد شبهات، یک کار سازماندهی شده توسط پروژه نفوذ است که می خواهد این گونه به زنان تلقین کند که اسلام به دلیل اجبار کردن حجاب زن، در حق زن ظلم کرده است.
 مسئول سازمان بسیج جامعه زنان تصریح کرد: نیاز است که جایگاه واقعی «زن در اسلام» به دانش آموزان خواهر  در راهیان نور بازگو شود تا به ذهن این بچه های معصوم نسبت به جایگاه زن و موضوعات زن خدشه وارد نشود و در این کار، معلمان با جزوه های آموزشی می توانند تاثیرگذار باشند.
اصلانی تصریح کرد:سیره شهدا کمک می کند که این عزیزان در مواجه با جنگ نرم دشمن آمادگی لازم را داشته باشند و نیاز است که یک برنامه ریزی لازم صورت گیرد که کاروان های راهیان نور را به مزار شهیده "مریم فرهانیان"  و شهدای زن در جنوب کشور ببریم، چرا که اینها زنان و دختران شهیدی هستند که در راه اسلام و انقلاب جانشان را تقدیم کردند که می تواند یک پشتوانه قوی برای مبارزه با جنگ نرم باشد./م
ارسال نظرات