رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت : مدافعین حرم از حیثیت تک تک مسلمانان دفاع می کنند.
کد خبر: ۸۶۹۹۸۱۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عظیم دشتی در مراسم عصر شعر مدافعان حرم در مشگین شهر اظهار کرد : انهاییکه در سوریه وعراق ویمن با دولت های قانونی و مردم مظلوم آن کشورها می جنگند بوی از انسانیت به مشام آنها نرسیده است.

وی افزود : کسانی که با شمشیر وبا شعار های دینی سر انسانهای بی دفاع را می برند فرزند ناخلف ونامیمون استکبار جهانی هستند که با جهل ونادانی خود به جز خوش خدمتی به نظام سلطه هیچ چیزی را به ارمغان نوخاهند آورد.

دشتی گفت : باید تمامی مسلمانان جهان با وحدت وهمپارچگی برای نابودی گروههای تکفیری در مناطق مختلف جهان بپا خیزند چون این گروههای ضد دین وضد بشری با آبرو وحیثیت 1400 ساله مسلمانان بازی می کنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان با تمجید از رئیس جمهور مردمی ومحبوب سوریه به خاطر تشکیل جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی افزود : اگر نبود همکاری وروشنگری مشاوران نظامی ایران در سوریه ما آلان در داخل سرزمین جغرافیایی خود با گروههای تکفیری می جنگیدیم والبته آنهاییکه با هجرت از موطن اصلی خود در سرزمین های دور با دشمنان می جنگند ثواب واجر تلاش وجهادشان چندین برابر است وخوشا به حال آنانی که این فرصت نصیب شان شده ودر خارج از وطن خود به دفاع از مظلومان ومسلمانان می پردازند.

دشتی با تقبیح اظهارات برخی از بی بصیرتان د رمورد نیروهای مدافع حرم گفت : ما بدون توجه به فشارهای خارجی و یاوه گوییهایی برخی نابخردان داخلی تا آخر نفر و تاآخرین نفس در کنار تمامی حرکتهای آزادی بخش وانقلابی خواهیم ماند واز حریم اهلبیت (ع) دفاع خواهیم کرد.

در این ادامه این مراسم شعرای استانی و شهرستانی آقایان وخانم ها ابوالفضل محبی , کیوان قربانی , رستم نورس , یحیی حمیدزاده خیاوی , پیام جهانگیری , نجیبه رستم اوغلی , پرویز صابری , علی بدلی , ایلقار مؤذ زاده , شبنم فرضی زاده سروده های خودرا درحمایت از مدافعان حرم قرائت کردند و مهدی فهمی از خوانندگان باذوق بسیجی , سرود مدافعان حرم را بصورت زنده اجرا کردند.

ارسال نظرات