معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج یزد:
معاونت تعلیم و تربیت ناحیه بسیج یزد در حاشیه دومین فراخوان گردان بیت المقدس حوزه شهید قدوسی گفت ک امروز جوانان ما نیاز به مخاطب خوب دارند.
کد خبر: ۸۶۹۹۸۱۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات:

دومین فراخوان گردان بیت المقدس حوزه شهید قدوسی شهرستان بافق با حضور بسیجیان در سالن همین حوزه برگزار شد.

علی دهقان فرمانده حوزه شهید قدوسی در گفت و گو با خبرنگار بسیج مساجد یزد گفت : اجرای این مراسم پیرو اجرای برنامه های مقاومت مردمی است که در سه ماه اول مبحث تست آمادگی جسمانی صورت گرفت و در این جلسه موضع آموزش کوهپیمایی و راهپیمایی گردان ها بررسی می شود.

وی در ادامه به سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید محمود هاشمی معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج بافق اشاره کرد و از برنامه آنان مبنی بر نشست روشنگری و بصیرت افزایی در این جلسه خبر داد.

حجت الاسلام سید محمود هاشمی در ابتدا با لبیک به شعار امسال رهبری اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و حرکت جهادی و انقلابی سخنان خود را آغاز  نمود .

وی به نقش پایگاه ها در اشاعه فضایل و اخلاق  اشاره کرد و گفت: "وظیفه ما در پایگاه ها این است که همت داشته باشیم و دیگران را به سمت آن جذب کنیم ، و در این راه برای بهبود کار خود باید سیره اخلاقی پیامبر و اهل بیت الگوی ما قرار بگیرد."

وی در ادامه بیان کرد: بر ما لازم است تا مخاطبان خود را بشناسیم و پس از درک آنان به تعامل بیشتر با آنها به خصوص با جوانان و نوجوانان بپردازیم.

وی تصریح کرد: لازمه این تعامل حضور در محافل و جلسات است، باید در این اقدام به حرف هایشان گوش دهیم و مخاطب خوبی برای جوانانمان باشیم و آنها را در یابیم.

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات