سردار فضلی با بیان اینکه راه اندازی راهیان نور بین المللی در دستور کار قرار دارد،گفت:پیش بینی شده که امسال 7میلیون زائر از مناطق عملیاتی بازدید کنند.
کد خبر: ۸۶۹۹۸۲۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰
به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج،سردار فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در همایش مشترک راهیان نور(تجلی اخلاص) با بیان اینکه بدون نظم و انظباط هرگز نمی توان اردوهای راهیان نور را به عنوان بزرگترین عملیات فرهنگی کشور برگزار کرد، گفت: برای ماندگاری اثرات راهیان نور در میان آحاد جامعه نیاز به نظم است.
وی ادامه داد: افتتاحیه راهیان نور 95 برای مسئولان اردویی راهیان نور و کمیته های قرارگاه و دست اندرکاران این عملیات فرهنگی مسئولیت آور است و حضور 25هزار نفر در مراسم افتتاح راهیان نور امسال در ارتفاعات بازی دراز نشان دهنده استقبال گسترده مردمی از معنویت دفاع مقدس در مناطق عملیاتی است.
سردار فضلی گفت: امسال شاهد حضور مهمانان خارجی در مراسم افتتاحیه راهیان نور بودیم و امسال برای نخستین بار، تشکیل راهیان نور بین المللی هم در دستور کار است و ان شالله به زودی عملیاتی می شود و بعد از آن،در استانها هم شاهد تشکیل راهیان نور بین المللی خواهیم بود.
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: قریب به 34 سال از عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر می گذرد و در طول این مدت موفق به احداث یادمان این عملیات مهم نشدیم و همین نکته، یکی از مباحث اخیر جلسه ستادمرکزی راهیان نور بود که در مقر قرارگاه مرکزی راهیان نور در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز با حضور اعضای این ستاد برگزار شد و بعد از شناسایی نقاط پیشنهاد شده برای احداث این یادمان ارزشمند، سرانجام قرار شد که کلنگ احداث یادمان عملیات بیت المقدس در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز به زمین زده شود تا بعد از احداث آن، شاهد حضور کاروان های راهیان نور در این نقطه باشیم.
وی تاکید کرد:امیدوارم فاز اول یادمان عملیات بیت المقدس تا مهرماه آماده شود تا دراعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی، شاهد بازدید این عزیزان از این مکان باشیم.
سردار فضلی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی گفت: امسال اردوهای راهیان نور دانش آموزی به صورت نمادین در تاریخ 10مهرماه از حرم حضرت معصومه(س) در قم آغاز می شود وبعد از آن، شاهد اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی سراسر کشور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خواهیم بود که نیاز است با قوت هر چه تمام برگزار شود.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: ان شالله با همکاری مسئولان راهیان نور سراسر کشور، پیش بینی شده است که امسال 7میلیون زائر راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید به عمل بیاورند.
وی با بیان اینکه خون‌های مقدس و مجاهدت‌های شهدا به‌واسطه فداکاری‌ها و عظمت مادران شهدا است،افزود: این مادران هستند که فرزندان خود را فدایی اسلام تربیت کردند و اگر اسلام نبود دلیلی نبود مادران شهدا فرزندانشان را تقدیم کنند.
سردار فضلی با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس با اندک امکانات اما با توسل بر خدا به پیروزی رسیدند، گفت در دوران هشت سال دفاع مقدس که کشور در تحریم دشمنان بود، رزمندگان با تکیه بر سلاح ایمان و خودباوری به پیروزی رسیدند./م
ارسال نظرات