نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه دشمن با مواد مخدر سعی بر نابودی روحیه مقاومت جوانان ایران دارد، گفت: استکبار ۱۵ برنامه اصلی برای شکست انقلاب ایران دنبال می‌کند.
کد خبر: ۸۶۹۹۸۲۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله محمدرضا ناصری در شورای مبارزه با مواد مخدر استان یزد اظهار داشت: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران راه‌هایی را برای شکست ایران در پیش گرفته که بسیار خطرناک هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان دست بر روی جوانان به عنوان مرکز حرکت و فکر انقلابی دست گذاشته، گفت: اگر فکر و عقل جوانان ما سر جایش باشد و متوجه حرکات درست و نادرست باشند، می‌توانند در زمینه‌های مختلف پیشرفت کنند.

امام جمعه یزد با بیان این مطلب که یکی از اصولی که مهم است و دشمن روی آن دست گذاشته، غافل کردن و گرفتن محتوای عقلانی و فکری انسان است، بیان کرد: این موضوع زمینه بدی است و چرا که به وسیله سستی‌هایی که دشمن ایجاد می‌کند، دیگر جوانان ما نتوانند در برابر اقدامات دشمن تصمیم درستی بگیرند.

ناصری با اشاره به اینکه دشمن در این راه بر روی تمام زمینه‌ها دست گذاشته، گفت: مواد مخدر جزو یکی از 15 برنامه اصلی دشمنان انقلاب در برابر نابود کردن مقاومت جوانان ایران در مقابل استکبار به حساب می‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: دشمنان اسلام برای اینکه نظام اسلامی ایران را از راه به در کنند و انقلاب را با شکست مواجه کنند سه موضوع بسیار مهم را مد نظر قرار دادند که یکی از این سه موضوع بحث ترویج استفاده از مواد مخدر و اعتیاد شدن مردم ایران به ویژه جوانان است.

وی بیان کرد: ارتباطات نامشروع و فساد اخلاقی را یکی دیگر از مواردی است که جزو این سه مورد جای گرفته است و البته این دو مورد تنها بخشی از 15 برنامه دشمنان انقلاب به حساب می‌آید.

امام جمعه یزد تصریح کرد: کار اصلی که آنها می‌خواهند بکنند این است که جوان ما قدرت عقل و اندیشه نداشته باشد و فکرش تنها به روزمرگی و گذراندن وقت به کارهای باطل گرایش داشته باشد.

ارسال نظرات