نشست سالیانه مودت فرماندهان حوزه ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان پارس آباد، با هدف ایجاد فضای محبت بین فرماندهان بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۹۸۳۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، این نشست با همت تکریم و پاسداشت زحمات فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با ضیافت افطاری به منظور تکریم و تقویت روحیه نشاط و معنوی در بینفرماندهانبسیج و ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی بین خانواده ها، توسط سپاه ناحیه پارس آباد برگزار شد.

در این نشست که فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت به همراه خانواده هایشان حضور داشتند امام جمعه پارس آباد ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد کریمه اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: بهترین اعمال در شب ها و روزهای ماه مبارک رمضان، تلاوت قرآن است.

حجت الاسلام سید سعید رشادی برگزاري محافل قرآني در ماه مبارک رمضان را فرصتي ارزشمند براي تبيين دستورات حيات بخش اين کتاب آسماني اعلام کرد و گفت: قرآن کريم چراغ راه زندگي و عامل سعادت بشر استو در اين ماه درهاي رحمت به روي انسانها گشوده شده که بايد از اين ماه بيشترين فضيلت را ببريم و از قرآن غافل نشويم چراکه تلاوت قرآن انسان را نيکو و خوش خلق مي سازد.

ویبا تاکید بر برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان، با بیان اینکه دشمن درصدد ایجاد تفرقه است، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه همه ماست که در راستای ایجاد وحدت و همدلی تلاش کنیم.

در پایان این نشست، به قید قرعه از چند نفر از فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج با اهدای هدایایی تقدیر و در ادامه حاضرین بر سر سفره ضیافت افطاری با دوستی و یکپارچگی در کنار یکدیگر افطار کردند.

ارسال نظرات