رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مغان از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی مصری در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۹۸۴۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، حجت الاسلام مهدی فاتحی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مغان اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی از سایر کشورهای اسلامی، از جمله برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه است که همه ساله مطابق زمان بندی های مختلف در امام زادگان و بقاع متبرکه استان‌های کشور برگزار می شود.

وی افزود: استان اردبیل امسال میزبان استاد عادل الباز السالم قاری بین المللی از کشور مصر است که در مناطق مختلف استان به قرائت قرآن خواهد پرداخت.

این مسئول با اشاره به زمان و مکان برگزاری محفل انس قرآنی بیان کرد: محفل انس با قرآن در شهر گرمی روز پنج شنبه 3 تیرماه ساعت 7 بعد از ظهر در مسجد امام حسین(ع) محله هلال احمر با قرائت استاد عادل الباز از کشور مصر، حجت الاسلام امید سمامی قاری ممتاز شهرستان و سخنرانی امام جمعه شهرستان مغان حجت الاسلام صفری برگزار خواهد شد.

فاتحی با اشاره به اینکه امسال این محفل قرآنی در شهرستان بیله سوار هم برگزار خواهد شد گفت: محفل انس با قرآن شهرستان بیله سوار هم در روز پنج شنبه 3 تیرماه ساعت 22 در مسجد جامع این شهرستان با حضور علاقه‌مندان به مجالس قرآنی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه رمضان ماه رحمت و مغفرت و بهار قرآن است؛ خاطر نشان کرد: انس با قرآن و قرائت آن در ماه رمضان دارای ارزش و اهمیت بسیاری است که مورد تاکید معصومین(ع) بوده است که مومنین و روزه داران ماه مهمانی خداوند باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مغان در پایان از قاریان، حافظان قرآن کریم، عموم مردم و علاقه مندان قرآنی جهت حضور پرشور در این مراسم معنوی دعوت کرد.



ارسال نظرات