خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا گفت:ماه رمضان ماه ایستادگی در برابر شیطان است/نتیجه هر کار سختی آسانی است و کار روزه دار سخت است و عاقبتش آسانی و خوبی است.
کد خبر: ۸۶۹۹۸۷۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین: محمد علی ملک محمدی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا در ضیافت افطاری سربازان این ناحیه به سخنرانی پرداخت.
وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، ماه رمضان را ماه عبادت و بندگی دانست و افزود: مقام بندگی و عبودیت به قدری با ارزش است که خداوند به کسانی که به مقام نفس مطمئنه رسیده اند می فرماید:«به مقام بندگی داخل شوید».
وی افزود: ماه رمضان ماه تهذیب نفس و ماه ایستادگی و مبارزه با دشمنی به نام شیطان است و در این ماه شیاطین در غل و زنجیرند.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا ادامه داد: در این روزها و شب ها خدا از همیشه نزدیک تر است و ما هم باید در این ماه همت کنیم و چتر گناه را ببندیم و از باران رحمت الهی استفاده بیشتری ببریم.
وی با اشاره به این سخن  معصوم که روزه گرفتن در گرما جهاد است و باید قدر این روزه را دانست خاطر نشان کرد: نتیجه هر کار سختی آسانی است و کار روزه دار سخت است و عاقبتش آسانی و خوبی است.


2002/پ20/
ارسال نظرات
پر بیننده ها