خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا گفت: باید روحیه بسیجی در همه احوال حفظ شود از این رو باید بسیج در کنار دانشگاه برای پیش بردن اهداف متعالی و رسالت والای دانشگاه باشد و به مسئولان دانشگاه ها کمک رساند.
کد خبر: ۸۶۹۹۸۸۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج خواهران دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا با حضور ریاست این دانشگاه در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا برگزار شد.
رضا شعبان نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا در این مراسم با بیان اینکه بسیج یک تشکل منسجم است اظهار کرد: بسیج به ویژه بسیج دانشجویی با توان و قدرتی مضاعف کارهای محوله را انجام و آن را پیش می برد.
وی ادامه داد: دانشجویانی که در بسیج دانشجویی عضویت دارند تجربیات ارزشمندی را کسب کرده و حتی گاه از برخی مسئولان عملکرد بهتری دارند.
شعبان نژاد با اشاره به انتظارات جامعه از بسیج تصریح کرد: امروز بسیج دانشجویی باید در عرصه های مختلف آموزشی و فرهنگی بازخورد مثبتی داشته و بتواند پشتوانه خوبی را برای نظام در این عرصه به دست آورد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا جذب حداکثری اقشار مختلف مردم در بسیج را بسیار مطلوب دانست و گفت: بسیج اگر به معنای واقعی بتواند در عرصه های مختلف نقش تاثیر گذار خود را ایفا نماید مدیران خوبی در آینده تحویل جامعه خواهد داد.
این مسئول کار در تشکل های مختلف دانشجویی ار فرصتی مناسب برای تمرین مدیریت برشمرد و افزود: آنچه در این میان بسیار دارای اهمیت است ادغام معنویت و پشتیبانی نظام و در راستای هم قرار گرفتن این اهداف است.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها