خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسینی کیا از نیروی انتظامی و مسئولین امنیتی در دستگیری قاتل "حنانه غیاثی" تقدیر و تشکر کرد و از مسئولین دستگاه قضایی درخواست کرد که حکم قاتل را به سرعت صادر و مورد اجرا قرار دهند.
کد خبر: ۸۶۹۹۸۸۶
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقر اظهار داشت: حسب آنچه که در رسانه ها مبنی بر دستگیری قاتل کودک پنج ساله در شهرستان سنقروکلیایی منتشر شد از زحمات فراوان نیروی انتظامی و مسئولین امنیتی که به سرعت قاتل را شناسایی کردند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 نماینده مردم سنقروکلیایی بیان داشت: از همه عزیزانی که در کوتاهترین زمان ممکن برای شناسایی قاتل "حنانه غیاثی" این امر فوق العاده را انجام دادند تشکر می کنم .

 وی ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده معزا و همچنین کدورت خاطری که برای مردم این شهرستان در پی این سانحه ی هولناک به وقوع پیوست ابراز داشت: از مسئولین دستگاه قضایی درخواست دارم همانگونه که قاتل توسط دستگاهی قضایی ،انتظامی و امنیتی به سرعت پیدا شد مراحل رسیدگی به این قتل هولناک به سرعت مورد رسیدگی شود تا التیامی به دلهای سوخته این شهرستان و خانواده داغدار نهاده شود.

 حجت الاسلام حسینی کیا در پایان خاطر نشان کرد: امیداورم مسئولین دستگاه قضا که تماسی تلفنی هم با این عزیزان داشتم قول مساعد دادند که به سرعت در خصوص این حادثه رسیدگی کنند و حکم قاتل این طفل معصوم را صادر و مورد اجرا قرار دهند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار