خبرهای داغ:
اخبار کوتاه سپاه ناحیه قزوین

محفل انس با قرآن کریم در امامزاده آمنه خاتون قزوین برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم با حضور آیت الله تلخابی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در امامزاده آمنه خاتون قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۹۹۴۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محفل انس با قرآن کریم در امامزاده آمنه خاتون قزوین برگزار شد.
حجت الاسلام تلخابی نماینده مجلس خبرگان رهبری قزوین در این مراسم اظهار کرد: ماه مبارک رمضان یک ظاهری و یک باطنی دارد و همه موجودات زنده و غیر زنده رادر نظر بگیریم همه در حال تسبیح خداوند هستند.
نشست بصیرتی  با حضور بسیجیان حوزه حضرت خدیجه  (س)  برگزار گردید.
کاظم حسینی از کارشناسان جنگ نرم در این مراسم گفت :مردم و رهبری ،شریعت 3 رکن نظام و انقلاب هستند و نظام ما بر  این اساس شکل گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: بسیج یک تفکر است و از مولفه های یک بسیجی معنویت ،بصیرت ،ایمان به نصرت الهی، ایستادگی و ایثار، حضور به موقع در صحنه، اخلاص است . و بسیجیان در خط ولایت و رهبری هستند
نشست عقیدتی به همت حوزه حیدر کرار در مسجد امام  موسی بن جعفر(ع) برگزارگردید .
حجت السلام زکایی مسئول تربیت و اموزش سپاه ناحیه امام حسن (ع)دراین مراسم اظهار کرد:  هدف نهایی ماه رمضان این است که انسان به درجه تقوا وکمال برسد.
وی افزود: زندگی و سعادت ما در تدبر و عمل به قران است و اگر بخواهیم نجات پیدا بکنیم پیرو راستین قران باشیم زیرا قران و اهل بیت راه نجات در دنیا و اخرت را به ما نشان میدهد .
نشست منتظران موعود با حضور بسیجیان حوزه  حوزه خدیجه (س) در پایگاه زینبیه  برگزار گردید .
فاطمه علیمحمدی در این نشست گفت : زنان در انقلاب اسلامی نقش بی بدلیلی ایفا کردند و این برگرفته از مکتب زینبی  و عاشوراست .
وی تصریح کرد: پیکره هایی جامعه اسلامی از زن و مرد است یعنی نیمی زن و نیمی مرد که نقش زنان در این عرصه مانند کارگردانان اجتماع است .    
وی افزود: در زمان انقلاب و 8سال دفاع مقدس  هر کار ی که در راستای اهداف انقلاب و ارزشها بودبا جان ودل وبه نحو احسن انجام می دادند
وی عنوان کرد: امروز دشمن کانون خانواده  ایرانی را با جنگ نرم هدف گرفته است وظیفه مادران این است نقش خود را به خوبی در تربیت فرزندان ایفا کنند  
به همت حوزه حوزه الزهرا (س) نشست سیاسی بصیرتی با حضور بسیجیان این  حوزه برگزار گردید .
دکتر فاطمه اسما عیلی در این مراسم اظهار کرد: امروز دریک جنگ تمام عیار فرهنگی  قرارداریم که دشمن با  تمام قدرت  خود وارد عرصه جنگ نرم  شده است و درصد تغییر و نفوذ در نظام ایران است .
وی افزود : دشمن با تمام توان سعی دارد با طراحی دقیق در جامعه نفوذ کند و نفوذ یک پروژه از قبل طراحی شده است که از این طریق در صدد است در ماهیت و مسیر انقلاب تغییرایجاد کند تغییر از طریق سیاسی ،اقتصادی ،فرهنگی ،اجتماعی و...




1007/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار