رییس کل دادگستری گیلان از حادثه هفتم تیر به عنوان یک حادثه تلخ در تاریخ جمهوری اسلامی ایران نام برد و شهادت شهید بهشتی و هفتاد دو تن از یاران صدیق انقلاب را فراموش نشدنی دانست.
کد خبر: ۸۶۹۹۹۴۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

احمد سیاوش پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و جايگاه این نهاد در نظام جمهوري اسلامي ايران اظهار کرد: کساني كه در اين دستگاه مشغول به خدمت هستند شان ويژه اي داشته و بايد اين جايگاه را صيانت کنند.

وی از حادثه هفتم تیر به عنوان یک حادثه تلخ در تاریخ جمهوری اسلامی ایران نام برد و شهادت شهید بهشتی و هفتاد دو تن از یاران صدیق انقلاب را فراموش نشدنی دانست.

رییس کل دادگستری گیلان شهيد بهشتي را معمار دستگاه قضايي جمهوري اسلامي ايران خواند و  يادآورشد: ايشان فردي صاحبنظر و جامع نگر بوده و در پايه گذاري نظام قضايي مبتني بر اسلام تلاش فراواني کرد.

سیاش پور با بیان اینکه در گذشته به دادگستري ها عدليه مي گفتند یادآور شد: خصوصيت دستگاه قضايي، عجين بودن آن با عدالت است و لذا دادگستري جايي است كه بايد قسط و عدالت در آن  گسترش يابد.

وی با توصيه بر تخلق به اخلاق كريمه، عدالت ورزي در زندگي، مهرباني و اجتناب از حسادت و كينه ابراز اميدواري كرد بتوانيم از فرصت هاي اين ماه پربركت در جهت رسيدن به كمال و قرب الهي بهره مند شويم.

ارسال نظرات