خبرهای داغ:
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) اعلام کرد
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان حضرت معصومه(س)، ویژه برنامه‌های این آستان مقدس را در شب‌های قدر اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۹۹۹۶۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در شب‌های قدر
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام جواد بهشتی‌پور گفت: خادمان حرم بانوی کرامت در شب‌های قدر در آماده‌باش کامل در راستای فراهم کردن فضایی آرام و معنوی برای زائران این حرم شریف هستند.

وی با اشاره به آغاز ویژه برنامه‌های حرم بانوی کرامت در شب‌های قدر از ساعت 22 گفت: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با اقامه نماز جماعت و بیان احکام آغاز و با قرائت فرازهای دعای ابوحمزه و دعای افتتاح توسط حجت‌الاسلام ضیائی و برگزاری محفل قرآنی با حضور قاریان برجسته کشوری ادامه می‌یابد.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس افزود: قرائت دعای جوشن کبیر با نوای حجت‌الاسلام محمدپور و سخنرانی و اجرای مراسم احیا توسط حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی از دیگر برنامه‌های حرم مطهر در شب نوزدهم رمضان است.

وی با اشاره به قرائت دعای جوشن کبیر با صدای حاج عباس حیدرزاده و سخنرانی و برگزاری مراسم احیا با حضور آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در شب 21 رمضان گفت: در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز دعای جوشن کبیر توسط حاج سید احمد شمس قرائت می‌شود و آیین سخنرانی و برگزاری مراسم احیا توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی برگزار می‌شود.

بهشتی‌پور با اشاره به قرائت دعای ابوحمزه و دعای افتتاح در شب‌های 21 و 23 ماه مبارک رمضان در حرم مطهر گفت: ویژه برنامه شب‌های قدر حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در ساعت 2 و 15 دقیقه بامداد پایان می‌یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها