خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر زمینه ‌ساز جامعه بدون تخلف و جرم است و اگر این دو فریضه الهی همگانی شود جامعه ای سالم خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۶۹۹۹۹۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، عصر امروز فرمانده سپاه ناحیه پاوه قبل از اجرای فریضه امر به معروف در سطح شهر پاوه در کلاس آموزشی آمران به معروف و ناهیان از منکر که در مسجد شهدای پاوه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد اظهار داشت: برنامه امروز در قالب ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که به صورت جهار مرحله در ماه مبارک رمضان اجرا می گردد.
سرهنگ بهشتی راد افزود: هر ساله ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان نسبت به تشکیل تیم‌های تذکر لسانی با افراد متدین و داوطلب به منظور انجام فریضه اجتماعی در سطح شهر پاوه اقدام می کنند. وی گفت: امروز نیز مرحله دوم آن را در سطح شهر پاوه به صورت مانور و یا تذکر لسانی اجرا خواهیم کرد. دادستان شهر پاوه نیز در این کلاس آموزشی با اشاره به مفاد قانون امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به بیاناتی از بنیان گذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر را باید از اجتماع کوچک خانه خود آغاز کنیم و نباید تنها در یک قالب خلاصه شود.
شریفی افزود: حامیان امر به معروف و نهی از منکر باید صفات منکرات را نداشته بلکه از هر حیث صفات معروفان را داشته باشد. وی با بیان اینکه امر به معروف باید در کمال آرامش اجرا شود گفت: در فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید از تجسس افراد پرهیز شود. در پایان این کلاس آموزشی حامیان امر به معروف و ناهیان از منکر در سطح شهر به اجرای این فریضه الهی پرداختند.
ارسال نظرات