خبرهای داغ:
پشتوانه حکومت آل خلیفه، آل سعود است ولی به علت شکست های متعدد مستأصل شده و دست به چنین اقدام سخیفی زده است.
کد خبر: ۸۷۰۰۰۰۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
به گزارش  بسیج صدور حکم سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین از سوی رژیم آل خلیفه، موجی از محکومیت ها را در جهان اسلام برانگیخت.

خبرنگار دزفول در حاشیه ضیافت افطاری ساده که شب گذشته به همت امام جمعه دزفول در سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شده بود، نظر امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و یکی از اساتید حوزه علمیه آیت الله قاضی (ره) دزفول را جویا شده که در ادامه می آید:

حجه الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی اقدام رژیم بحرین در سلب تابعیت "شیخ عیسی قاسم” رهبر شیعیان بحرین و بیانیه سرلشکر قاسم سلیمانی را مورد توجه قرار داده و یادآور شد: پشتوانه حکومت آل خلیفه، آل سعود است ولی به علت شکست های متعدد مستأصل شده و دست به چنین اقدام سخیفی زده است.

امام جمعه دزفول با اشاره به اینکه حکومت آل خلیفه شخصیت های علمی کشور بحرین را تحت فشار و پیگرد قانونی قرار می دهد افزود: جهان اسلام و نخبگانی که در حکومت اسلام اثرگذار هستند باید با انجام وظیفه خود اجازه ندهند آل سعود و آل خلیفه با مسلمانان و علمای اسلام چنین رفتاری داشته باشند.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول وظایف سپاه پاسداران را دفاع از مظلوم در هر نقطه از جهان اسلام دانست و گفت: متأسفانه به حقوق مردم بحرین هیچگونه توجهی نمی شود و همچنان در محرومیت و مظلومیت هستند.

سرهنگ عبد الامیر محتشمی راد با اشاره به بیانیه سرلشکر قاسم سلیمانی پیرامون اقدام حکومت آل خلیفه در سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم اظهار کرد: افردی که قائل به حقوق مردم مظلوم بحرین نیستند، ناگزیر به پذیرش حق این مردم مظلوم خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول ادامه داد: شیعه دارای فرهنگی آزادی خواه، حق جو و محروم مدار است که در صورت عدم تحقق حقوق مردم بحرین با الگوگیری از فرهنگ عاشورایی، حق ملت مظلوم بحرین را ادا خواهیم کرد.

حجه الاسلام والمسلمین حسین عبداللهی استاد حوزه علمیه آیت الله قاضی(ره) نیز با اشاره به آیه ای از کلام الهی، ضمن زشت شمردن این اقدام حکومت آل خلیفه گفت: اندیشه انسان هایی با چنین منطق پوچ و باطلی دوام نخواهد یافت.

سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای ضمن هشدار به حکام بحرین در خصوص شروع انتفاضه و قیام مسلحانه مردم بحرین، کمترین پیامد اهانت به شیخ عیسی قاسم را نابودی آل خلیفه عنوان کرده بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها