خبرهای داغ:

نخستین جلسه طرح طلایه داران امربه معروف ونهی از منکر در هندیجان برگزارشد

فرمانده ناحیه سپاه و دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر هندیجان گفت: در طرح طلایه داران امربه معروف گروه هایی شامل تشکلات مردمی و اصناف ،ادارات ،طلایه دار و نیروهای انتظامی و نظامی ساماندهی شده است.
کد خبر: ۸۷۰۰۰۲۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،نخستین جلسه طلایه داران امر به معروف ونهی ازمنکر هندیجان ظهر چهارشنبه با حضور فرمانده سپاه و دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر و جمعی از مسؤلان عضو ستاد در سالن ناحیه سپاه هندیجان برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار محمد رشید جعفری در این جلسه اظهار کرد: داوطلبان واجب شرایط پس از گزینش وتأیید در گروه های طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر هندیجان سازماندهی و در سطح شهرستان مشغول به فعالیت می شوند.

وی افزود:بصورت تخصصی کلاس های  قضایی و نوع رفتارهای اخلاقی به داوطلبان طلایه داران امر به معروف آموزش داده می شود.

وی بابیان نحوه  بکار گیری افراد در طرح طلایه داران گفت:اولویت بکار گیری افراد داوطلب در امر به معروف شهرستان با خانواده های شهدا و ایثارگران ،نخبگان ،بسیجیان و معتمدین است.

جعفری فرمانده سپاه و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هندیجان عنوان کرد:از کارهای مهم طلایه داران امربه معروف در هندیجان شناسایی افراد هنجار شکن  با ظاهری غیر اخلاقی و تذکرات لسانی و آشنایی با معیارهای اخلاق اسلامی است .

وی بااشاره به برنامه های فرهنگی   ستاد امربه معروف  در هندیجان بیان کرد: برنامه های فرهنگی ستاد امربه معروف با گشت های ویژه در سطح شهرستان و نصب پلاکارد هابا موضوعات اخلاقی ، اسلامی و آشنایی با قوانین رفتاری در جامعه ، احادیث اهل بیت ع و فرمایشات امام ره و مقام معظم رهبری اجراء خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار