خبرهای داغ:
معاون سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور ؛

قرارگاه فرهنگی نقش خنثی سازی اقدامات دشمن را برعهده دارد

معاون سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور گفت:اعضای قرارگاه فرهنگی به دنبال رفع مشکلات شهرستان و مقابله با اقدامات ضد فرهنگی دشمن پیش می روند و منتظر نمی مانند تا دشمن اقدمات خود را پیش ببرد و به مقصود خود برسد.
کد خبر: ۸۷۰۰۰۴۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ عصر دیروز اولین قرارگاه فرهنگی استان با حضور معاون امور استانهای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور، حجت الاسلام ابراهیمی و ائمه جمعه شهرستان های علی آباد ،آزادشهر ، گالیکش ، کلاله و امام جمعه بخش کوهسارات شهرستان مینودشت در مصلی محمد رسول الله (ص) این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیمی با تبریک ایام پر فیض ماه مبارک رمضان اظهارکرد : امروز تمام مشکلات بشر ، کمبود معنویت است.

وی همچنین خاطر نشان کرد :اگر توجه به خدا در زندگی پیدا شود ، انسان به شخصیتی مانند امام خمینی(ره) دست پیدا می کند که به غیر از خدا به کسی و چیزی فکر نمی کند.

ابراهیمی به این شبهه که چرا فرمانده قرارگاه فرهنگی برعهده امام جمعه است ، گفت : مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی ) در سال های پیش در فرمایشات خود از عبارت جنگ فرهنگی ، ناتوی فرهنگی و ... یاد کردند ولی اقدامات قابل قبولی از مسئولین مشاهده نکردند ، بنابر این از بعضی از مسئولین مایوس شده است.

معاون امور استانهای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور با اشاره به اهداف قرارگاه فرهنگی بیان کرد : اعضای قرارگاه فرهنگی به دنبال رفع مشکلات شهرستان و مقابله با اقدامات ضد فرهنگی دشمن پیش می روند و منتظر نمی مانند تا دشمن اقدمات خود را پیش ببرد و به مقصود خود برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها